Z całą pewnością można stwierdzić, że problemy nie są wynikiem planowanej przerwy technicznej. 3 czerwca od około godziny 10:30 na stronie Downdetector.pl, która służy do zgłaszania awarii rozmaitych usług, zaczęły pojawiać się zgłoszenia o problemach związanych z funkcjonowaniem bankowości internetowej Alior Banku. Na godzinę 11:25 liczba zgłoszeń na stronie wynosiła 1749.
Z komentarzy klientów wynika, że głównym problemem jest brak możliwości zalogowania się do bankowości internetowej. Dotyczyć ma głównie aplikacji mobilnej banku. Ta ma ładować się wyjątkowo długo, a finalnie i tak nie umożliwiać logowania.
Na moment pisania tego artykułu nie pojawił się oficjalny komunikat Alior Banku w sprawie awarii. W odpowiedzi na komentarz jednego z klientów na profilu banku na portalu X potwierdzono jedynie, że trwają prace nad usunięciem problemu. Bank zalecił, by spróbować zalogować się nieco później. Nie podano jednak konkretnego terminu usunięcia utrudnień.
740 zł +8%
Osoby nieposiadające konta osobistego Alior Banku, walutowego, Karty Kibica od przynajmniej 3 lat.
3 lata
740 zł
Łatwy