Z całą pewnością można stwierdzić, że problemy nie są wynikiem planowanej przerwy technicznej. 3 czerwca od około godziny 10:30 na stronie Downdetector.pl, która służy do zgłaszania awarii rozmaitych usług, zaczęły pojawiać się zgłoszenia o problemach związanych z funkcjonowaniem bankowości internetowej Alior Banku. Na godzinę 11:25 liczba zgłoszeń na stronie wynosiła 1749.
Z komentarzy klientów wynika, że głównym problemem jest brak możliwości zalogowania się do bankowości internetowej. Dotyczyć ma głównie aplikacji mobilnej banku. Ta ma ładować się wyjątkowo długo, a finalnie i tak nie umożliwiać logowania.
Na moment pisania tego artykułu nie pojawił się oficjalny komunikat Alior Banku w sprawie awarii. W odpowiedzi na komentarz jednego z klientów na profilu banku na portalu X potwierdzono jedynie, że trwają prace nad usunięciem problemu. Bank zalecił, by spróbować zalogować się nieco później. Nie podano jednak konkretnego terminu usunięcia utrudnień.
440 zł
Osoby nieposiadające konta osobistego Alior Banku, walutowego, Karty Kibica od przynajmniej 3 lat.
3 lata
240 zł+200 zł
Łatwy