zgarnijpremie.pl » Wiadomości » Gwiazda Jakości Obsługi. Bank Millennium po raz kolejny wyróżniony

Gwiazda Jakości Obsługi. Bank Millennium po raz kolejny wyróżniony

18 kwietnia 2024 (Aktualizacja 18.04.2024) Komentarze ok. 2 minut czytania Oceń!
Oceń:
Maciej Korneluk
Humanista z serca, ekonomista z rozsądku. Pasję do promocji bankowych i ich …
[email protected]

Bank Millennium otrzymał tytuł Gwiazdy Jakości Obsługi. To już jedenaste tego typu wyróżnienie dla instytucji.

Najprzyjaźniejsze firmy w Polsce

Gwiazda Jakości Obsługi to wyróżnienie przyznawane przez Polski Standard Jakości Obsługi. Konsumenci, biorąc udział w badaniu, oceniają ponad 40 tys. firm z 200 różnych branż. Na tej podstawie wyłania się najprzyjaźniejsze klientom firmy w Polsce.

Najnowsze badanie to już 17. edycja wydarzenia. W sektorze bankowym po raz 11. został uhonorowany Bank Millennium. Doceniono rzetelną obsługę i zaangażowanie doradców oraz wiedzę personelu. Uznanie zyskała także prosta w obsłudze aplikacja mobilna banku i dopasowane do potrzeb klienta usługi i produkty.

Dbałość o najwyższą jakość usług

Otrzymane wyróżnienie to dowód znaczenia, jakie Bank Millennium przykłada do jakości świadczonych usług. Dbałość dotyczy relacji pomiędzy klientem a bankiem we wszystkich dostępnych kanałach komunikacyjnych. Firma dba także o to, by w aplikacji mobilnej banku oferować funkcjonalności, które spełniają oczekiwania klientów. Strategia banku w relacji z klientem zamyka się w dwóch słowach — innowacyjność i jakość.

„Naszą ambicją jest umożliwienie klientom korzystania z produktów i usług finansowych z łatwością, w oparciu o przyjazne i zrozumiałe rozwiązania. Stawiamy na innowacyjność i jakość. Połączenie tych dwóch aspektów umożliwia nam odpowiadanie na potrzeby klienta bez względu na to, jakie formy i kombinacje kontaktów z bankiem wybiera. Tytuł „Gwiazdy Jakości Obsługi”, traktujemy jako zobowiązanie do kontynuacji pracy wielu zespołów banku nad jakością rozwiązań, które dostarczamy” – komentuje Magdalena Suchanek, dyrektorka Departamentu Jakości w Banku Millennium.

Najnowszą inicjatywą banku jest omnikanałowy proces wnioskowania o kartę kredytową. Oznacza to, że wniosek rozpoczęty w jednym kanale obsługi, może zostać dokończony w dowolnym momencie w innym. Umożliwia to uzyskanie pomocy banku w każdym momencie wnioskowania o produkt.

Źródło grafiki: Informacje prasowe Banku Millennium


Czytaj więcej

Komentarze (0)

Konto Millennium 360º
Konto Millennium 360º
Premia

650 zł + 6,25%

Karencja

Klienci, którzy nie posiadają konta osobistego Banku Millennium od 01.01.2021.

Od 01.01.2021

Warunki
  • 250 zł za otwarcie konta, logowanie do aplikacji mobilnej, zapewnienie w ciągu 10 dni od otwarcia konta min. 1000 zł wpływu i jedną płatność kartą/BLIK;
  • 250 zł za zalogowanie się do aplikacji oraz wydanie kartą/BLIK min 500 zł, min. jedno logowanie do aplikacji mobilnej i zapewnienie min. 1000 zł wpływów w każdym z 5 miesięcy ;
  • 150 zł za zapewnienie min. 1000 zł wpływów pochodzących z wynagrodzenia, renty, emerytur przynajmniej w 2 z 3 miesięcy.

(czytaj więcej)

250 zł/250 zł/150 zł

Poziom trudności

Łatwy

Złóż wniosek
Przeczytaj poniżej dalszą część