W marcu informowaliśmy o planach Nest Banku dotyczących wprowadzenia do swoich produktów N!Asystenta. Jest to narzędzie oparte na modelu GPT-4, dostępnym w usłudze Microsoft Azure OpenAI. Asystent ma dostęp do bazy produktowej banku oraz regulaminów poszczególnych usług. Można z nim porozmawiać podobnie jak z obsługą klienta na czacie. Narzędzie potrafi udzielać prostych i konkretnych odpowiedzi nawet na zaawansowane pytania.
Już teraz wybrana przez bank grupa klientów może testować N!Asystenta w swojej bankowości internetowej. Obecnie potrafi on odpowiadać na pytania związane z ofertą Nest Banku. Jego funkcjonalności mogą pomóc także w zarządzaniu finansami osobistymi klienta. Potrafi sprawdzić tempo wydatków, ocenić stan budżetu czy zaproponować właściwą danej potrzebie kwotę regularnej oszczędności.
“N!Asystent to jeden z naszych kluczowych projektów, który przenosi klientów w prawdziwą erę GenAI. Wierzymy, że sztuczna inteligencja ma potencjał, by całkowicie zmienić sposób korzystania z bankowości, redefiniując dotychczasowe pojęcie funkcjonalności. Dlatego zobowiązaliśmy się do ciągłego rozwoju naszego asystenta, kierując się przede wszystkim potrzebami klientów, ale również ochroną ich prywatności. Chcemy nie tylko wdrożyć funkcje, które już zaplanowaliśmy, ale również jesteśmy otwarci na nowe rozwiązania, które mogą powstać na podstawie sugestii od pierwszych użytkowników N!Asystenta” – mówi Janusz Mieloszyk, pierwszy wiceprezes Nest Banku.
Obecnie dostępne narzędzia to dopiero początek możliwości, jakie oferować ma N!Asystent. Już w drugim kwartale tego roku ma być za jego pośrednictwem możliwe wydawanie komend głosowych (voice-to-text). Oprócz tego narzędzie zyska możliwość przekierowania klienta do interesującej go sekcji bankowości internetowej i inicjowania operacji bankowych, a pełna historia rozmów z asystentem będzie możliwa do pobrania w formacie PDF.
Nest Bank planuje również w tym terminie udostępnić narzędzie swoim klientom biznesowym, a także użytkownikom systemu iOS.
Źródło grafiki: Aktualności Nest Banku
400 zł +8,6% do 50 tys. zł
Nowy klient, który nie posiada konta osobistego w Nest Banku od przynajmniej 01.01.2021.
01.01.2021
Za otwarcie Nest Konta jako nowy klient z kartą oraz wyrażonymi zgodami marketingowymi i w każdym z 8 miesięcy:
400 zł zwrotu
Łatwy