zgarnijpremie.pl » Wiadomości » Zamówienie gotówki do oddziału bezpośrednio w aplikacji Banku Millennium

Zamówienie gotówki do oddziału bezpośrednio w aplikacji Banku Millennium

24 lipca 2025 (Aktualizacja 24.07.2025) Komentarze ok. 2 minut czytania Oceń!
Oceń:
Maciej Korneluk
Humanista z serca, ekonomista z rozsądku. Pasję do promocji bankowych i ich …
[email protected]

Kolejną nowość w swojej aplikacji mobilnej wprowadza Bank Millennium. Jego klienci będą mogli za jej pośrednictwem wykonać zamówienie gotówki do placówki bankowej.

Zamówienie gotówki w nowy sposób

Nowa funkcjonalność to prosta droga do zapewnienia dostępności gotówki w bankowej placówce. Zamówienie gotówki za pośrednictwem aplikacji mobilnej dotyczy złotówek i czterech walut obcych. Mowa o euro (EUR), dolarach amerykańskich (USD), frankach szwajcarskich (CHF) i funtach szterlingach (GBP). Usługa jest już dostępna dla klientów indywidualnych, jak i klientów segmentu Biznes.

„Nowa usługa to kolejny krok w stronę jeszcze większej wygody i niezależności naszych klientów. Coraz więcej osób oczekuje dziś rozwiązań, które pozwalają działać szybko, intuicyjnie i bez potrzeby kontaktu z obsługą. Dzięki tej funkcjonalności użytkownicy aplikacji mobilnej mogą w pełni samodzielnie zarezerwować konkretną kwotę gotówki w wybranej placówce. A jeśli ich plany się zmienią, równie łatwo anulować zamówienie” — mówi Paweł Konopka, kierownik Zespołu Detalicznych Platform Cyfrowych w Banku Millennium.

Szczegóły

By skorzystać z nowej funkcjonalności, wystarczy po zalogowaniu się do aplikacji wybrać kolejno Profil → Wnioski i dyspozycje → Zamówienie gotówki do placówki. Wypełniając krótki wniosek, klient wskazuje konto wypłaty, jej kwotę i jeden preferowany nominał. Wybiera także placówkę, w której zrealizuje wypłatę i określa jej datę.

„Wdrożenie zamawiania gotówki do placówki poprzez aplikację mobilną jest kolejnym krokiem Banku Millennium w kierunku digitalizacji procesów i usług, którego oczekują nasi klienci. Funkcjonalność została zaimplementowana z wykorzystaniem geolokalizacji oraz natywnych map Apple Maps (iOS) i Google Maps (Android). Dzięki temu klienci mogą w prosty i szybki sposób znaleźć dogodną dla siebie placówkę, do której zamówią gotówkę” — podsumowuje Robert Jaworski, kierujący Wydziałem Rozwiązań Cyfrowych w Banku Millennium.

Źródło grafiki: Bank Millennium


Czytaj więcej

TAG:

Komentarze (0)

Konto Millennium 360º
Konto Millennium 360º
Premia

800 zł + 5,5%

Karencja

Klienci, którzy nie posiadają konta osobistego Banku Millennium od 01.01.2021.

Od 01.01.2021

Warunki
  • 100 zł za otwarcie konta z kartą i wyrażonymi zgodami marketingowymi oraz zarejestrowanie numeru telefonu w aplikacji mobilnej do przyjmowania przelewów BLIK oraz dodaj kartę do wirtualnego portfela;
  • 200 zł za wykonanie w ciągu 14 dni min. 5 płatności wirtualnym portfelem oraz zapewnienie min. 1000 zł jednorazowego wpływu zewnętrznego na konto;
  • 300 zł za wydanie portfelem wirtualnym min. 500 zł (do 25 roku życia min. 360 zł) oraz zapewnij min. 3000 zł (do 25 roku życia min. 1000 zł) wpływów zewnętrznych w każdym z 3 kolejnych miesięcy;
  • 200 zł za Konto 360° Junior dla dziecka i zasilenie rachunku.

(czytaj więcej)

600 zł +200 zł

Poziom trudności

Łatwy

Złóż wniosek
Przeczytaj poniżej dalszą część