Nowa funkcjonalność to prosta droga do zapewnienia dostępności gotówki w bankowej placówce. Zamówienie gotówki za pośrednictwem aplikacji mobilnej dotyczy złotówek i czterech walut obcych. Mowa o euro (EUR), dolarach amerykańskich (USD), frankach szwajcarskich (CHF) i funtach szterlingach (GBP). Usługa jest już dostępna dla klientów indywidualnych, jak i klientów segmentu Biznes.
„Nowa usługa to kolejny krok w stronę jeszcze większej wygody i niezależności naszych klientów. Coraz więcej osób oczekuje dziś rozwiązań, które pozwalają działać szybko, intuicyjnie i bez potrzeby kontaktu z obsługą. Dzięki tej funkcjonalności użytkownicy aplikacji mobilnej mogą w pełni samodzielnie zarezerwować konkretną kwotę gotówki w wybranej placówce. A jeśli ich plany się zmienią, równie łatwo anulować zamówienie” — mówi Paweł Konopka, kierownik Zespołu Detalicznych Platform Cyfrowych w Banku Millennium.
By skorzystać z nowej funkcjonalności, wystarczy po zalogowaniu się do aplikacji wybrać kolejno Profil → Wnioski i dyspozycje → Zamówienie gotówki do placówki. Wypełniając krótki wniosek, klient wskazuje konto wypłaty, jej kwotę i jeden preferowany nominał. Wybiera także placówkę, w której zrealizuje wypłatę i określa jej datę.
„Wdrożenie zamawiania gotówki do placówki poprzez aplikację mobilną jest kolejnym krokiem Banku Millennium w kierunku digitalizacji procesów i usług, którego oczekują nasi klienci. Funkcjonalność została zaimplementowana z wykorzystaniem geolokalizacji oraz natywnych map Apple Maps (iOS) i Google Maps (Android). Dzięki temu klienci mogą w prosty i szybki sposób znaleźć dogodną dla siebie placówkę, do której zamówią gotówkę” — podsumowuje Robert Jaworski, kierujący Wydziałem Rozwiązań Cyfrowych w Banku Millennium.
Źródło grafiki: Bank Millennium
800 zł + 5,5%
Klienci, którzy nie posiadają konta osobistego Banku Millennium od 01.01.2021.
Od 01.01.2021
600 zł +200 zł
Łatwy