Bank przewiduje utrudnienia w korzystaniu przez jego klientów z kart płatniczych. Z tego powodu informuje, że w dniu 19 marca w godzinach od 0:00 do 3:00 mogą wystąpić krótkotrwałe problemy przy autoryzacji transakcji kartami płatniczymi. W tym terminie płatności kartą, w tym także te wykonywane telefonem lub zegarkiem mogą zostać odrzucone.
Problemy mają dotyczyć zarówno transakcji w sklepach stacjonarnych i internetowych, jak i wypłat w bankomatach. Płatności mobilne oraz transakcje BLIK mają w tym czasie działać prawidłowo. Bank w komunikacie nie podał przyczyny utrudnień.
Nest Bank informuje także, że niezależnie od wspomnianych utrudnień, bez przerw działać będzie usługa zastrzeżenia karty. Można ją zastrzec całodobowo za pośrednictwem numeru 22 438 41 41. Dostęp do karty, ale także bankowości elektronicznej można zablokować także przez stronę internetową banku.
400 zł +8,6% do 50 tys. zł
Nowy klient, który nie posiada konta osobistego w Nest Banku od przynajmniej 01.01.2021.
01.01.2021
Za otwarcie Nest Konta jako nowy klient z kartą oraz wyrażonymi zgodami marketingowymi i w każdym z 8 miesięcy:
400 zł zwrotu
Łatwy