Usługa e-Doręczeń jest cyfrowym odpowiednikiem listu poleconego. Poprzez specjalny adres do e-Doręczeń mogą być odbierane oficjalne pisma urzędowe, dokumenty, a także korespondencja od firm. Rozwiązanie to pozwoli przyspieszyć procesy administracyjne oraz usprawni elektroniczną komunikację z podmiotami zarówno publicznymi jak i komercyjnymi.
Dzięki wspólnym działaniom Poczty Polskiej, PKO BP i KIR możliwe ma być złożenie wniosku o adres do e-Doręczeń bezpośrednio w serwisie iPKO. W chwili przyjścia nowej korespondencji klienci banku mają otrzymywać powiadomienie. Następnie, bez konieczności dodatkowego logowania, odbiorą wiadomość na portalu Poczty Polskiej.
„Podpisanie listu intencyjnego dotyczącego wdrożenia e-Doręczeń to dla nas naturalny krok w rozwoju zaufanych i bezpiecznych usług cyfrowych. Cieszymy się, że PKO Bank Polski jest częścią tej cyfrowej ewolucji, dostarczając klientom dostęp do usług publicznych i komercyjnych za pośrednictwem sprawdzonej i bezpiecznej infrastruktury bankowości elektronicznej. Naszą ambicją jest stworzenie ekosystemów, w których klient największego polskiego banku zostanie kompleksowo, bezpiecznie i wygodnie obsłużony. Również w zakresie coraz bardziej rozwijanych usług publicznych. Wierzymy, że ta inicjatywa łączy cyfrowe państwo z codziennym życiem obywateli i sprawia, że korzystanie z e-Administracji staje się prostsze, bezpieczniejsze i bardziej dostępne” – podkreśla Szymon Midera, prezes PKO Banku Polskiego.
W najbliższych miesiącach partnerzy planują przeprowadzenie szczegółowych analiz technologicznych i biznesowych. Te pozwolą na dopracowanie warunków współpracy oraz na przygotowanie i wdrożenie nowej usługi.
1150 zł
Osoby nieposiadające konta osobistego w Banku PKO BP przynajmniej od 01.01.2023 do 31.03.2025.
Od 01.01.2023
500 zł za PKO Konto za zero (+200 zł do SMASUNG):
250 zł za PKO Konto dla młodych (+200 zł do SMASUNG):
700 zł + 450 zł
Łatwy