Zgodnie ze strategią „Wartość i wzrost” na lata 2025-2028 Bank Millennium chce zwiększyć środki depozytowo-inwestycyjne klientów. Pierwszym z produktów wspierających oszczędzanie, który ma wzmocnić ofertę instytucji w tym segmencie, jest konto oszczędnościowe Twój Cel.
Przy otwieraniu tego rachunku klient określa cel oraz sposób jego realizacji. Bank zapewnił różne podejścia, które mają ułatwić dopasowanie do sytuacji finansowej klienta. Strategię dodatkowo można aktualizować w dowolnym momencie. Klient na bieżąco śledzi postępy w oszczędzaniu. Samemu kontu może nadać również spersonalizowaną nazwę.
W produkcie Twój Cel bank promuje regularność. Każdy klient, który systematycznie zwiększa stan konta o min. 100 zł w każdym miesiącu, otrzymuje promocyjne oprocentowanie. Aktualnie można zyskać nawet 2,75 proc. w skali roku dla kwoty do 25 tys. zł.
„Z najnowszego badania „Finanse Polaków” na zlecenie Banku Millennium wynika, że nawet co piąty pytany Polak nie ma żadnych oszczędności. To pokazuje, jak dużym wyzwaniem jest rozpoczęcie systematycznego odkładania pieniędzy, zwłaszcza dla młodych osób, które dopiero wchodzą w dorosłość. Stworzenie celu oszczędnościowego może być bardzo ważnym pierwszym krokiem, który pomoże nadać kierunek działaniom. Twój Cel to nie tylko konto oszczędnościowe, ale przede wszystkim wsparcie w budowaniu nawyków” — wyjaśnia Beata Kuryło, ekspertka ds. Rozwoju Produktu w Banku Millennium.
Za prowadzenie tego rachunku nie jest pobierana żadna opłata. Dodatkowo bezpłatne są również wpłaty i wypłaty z konta. Każdy z klientów może otworzyć do 10 celów oszczędnościowych.
Źródło grafiki: Bank Millennium
800 zł + 5,5%
Klienci, którzy nie posiadają konta osobistego Banku Millennium od 01.01.2021.
Od 01.01.2021
600 zł +200 zł
Łatwy