VeloBank w swojej nowej kampanii zamiast zawężać walentynki tylko do zakochanych, ulepsza je rozszerzając ich znaczenie. Wyniki reprezentatywnego badania VeloBanku pokazały, że wprawdzie 56 proc. osób spędzi ten dzień w towarzystwie partnera lub partnerki, ale już co trzeci badany docenia szersze grono: 13 proc. planuje aktywności z dziećmi, rodzicami, przyjaciółmi, znajomymi czy rodzeństwem, a co piąty ankietowany wybiera czas ze sobą samym.
Z okazji 14 lutego na wszystkich – nie tylko zakochanych – będą czekały dwa produkty. Lokata Walentynkowa „Oszczędzaj na to, co kochasz”, z oprocentowaniem 5 proc. w skali roku na 3 miesiące, ważna do 18.02.2024. Ponadto, wspólnie z PRU, bank oferuje ubezpieczenie Start w Życie pod walentynkowym hasłem „Rozmowy z miłości o przyszłości”. Pozwala ono systematycznie gromadzić kapitał na potrzeby i marzenia m.in. dziecka w okresie jego startu w dorosłe życie.
Poza promocją nowych produktów, działania marketingowe VeloBanku wokół 14 lutego obejmują również spot reklamowy w kinach, w którym zielony logotyp zamieni się na czerwony, a zamiast „VELO” pojawi się „LOVE”. W placówkach klienci dostaną słodkości i kartki walentynkowe, które będą mogli wręczyć tym, których doceniają. W kanałach social media zostaną zaprezentowane wyniki badania przeprowadzonego na zlecenie VeloBanku, które pokazuje, że Polacy już teraz celebrują rozszerzoną wersję święta, jak się okazało nie tylko, zakochanych. Na śledzących profile banku na Instagramie i Facebooku czekać będzie konkurs z możliwością wygrania biletów do kina. Tę samą nagrodę mogą zdobyć pracownicy banku, na których również czekają różne aktywacje i zaproszenie do wspólnego celebrowania walentynek.
650 zł +6,5%
Dla nowych klientów banku. nieposiadających konta w Velo Banku(Getin Banku) od przynajmniej 31.12.2022.
od 31.12.2022
600 zł + 50 zł
Łatwy