Zgodnie z informacją dostępną na stronie internetowej Banku Pekao, w sklepach z aplikacjami pojawiła się już najnowsza aktualizacja aplikacji PeoPay. Zarówno w App Store, jak i w sklepie Google Play jest dostępna wersja o numerze 4.88. Bank zapewnia, że dzięki niej klienci w łatwiejszy sposób przeprowadzą proces obsługi swoich dyspozycji. Ma pomóc w tym sekcja o nazwie „Twoje sprawy”.
Nowa sekcja zastąpi dotychczasową sekcję „Usługi”. Po kliknięciu „Utwórz” w podmenu „Załatw sprawę” klient zostanie przeniesiony do nowego widżetu. Umożliwia on złożenie dyspozycji lub otrzymanie zaświadczenia, które dotyczy jego produktów. Oprócz tego za jego pomocą można złożyć wniosek 800+ lub 300+ i aktywować cyfrową tożsamość. Za jego pomocą klient może także złożyć reklamację. Widżet umożliwia również bieżący podgląd statusu swoich spraw i dyspozycji.
Oprócz tego wprowadzono także zmianę widżetu „Dla Ciebie”. W jego nowej wersji można przejść do oferty produktów dostępnych w Banku Pekao lub do Okazji z Żubrem i programów lojalnościowych. Zmieniono także wygląd sekcji z Profilem klienta, do której przeniesiono podmenu Wiadomości oraz e-Dokumenty.
Szczegóły wszystkich wprowadzonych zmian znajdują się na stronie internetowej Banku Pekao.
Źródło grafiki: Bank Pekao
300 zł + 7%
Klienci, którzy nie posiadali konta w Banku Pekao od 01.10.2022 do 31.03.2025.
od 01.10.2022
150 zł + 150 zł
Bardzo łatwy