Sporym ułatwieniem, które bank wprowadził w ramach Santander mobile, jest możliwość samodzielnego ustalenia limitów przelewów. Od teraz klienci indywidualni mogą w prosty sposób dostosować je do swoich potrzeb. Wystarczy, że po kliknięciu w limity przelewów, wprowadzą ich kwotę, która mieści się w maksymalnym dostępnym limicie.
Inną nowością, która wiąże się ze sporą oszczędnością czasu, jest możliwość zakładania, edytowania i usuwania bezpośrednio w aplikacji zleceń stałych. Znajdują się one w sekcji „zaplanowane płatności”. Bank umożliwia również stworzenie grupy zaufanych odbiorców. Przelewy do jej przedstawicieli nie wymagają wcześniejszej autoryzacji.
Na szybkość płatności będzie miało wpływ także to, że od teraz BLIK jest dostępny automatycznie przed logowaniem do aplikacji. Bank zadbał także o zapewnienie częściowego dostępu do Santander mobile również podczas przerw serwisowych. Dotychczasowy Smart został z kolei zastąpiony klasyczną wersją aplikacji. To daje użytkownikom pełnię dostępnych funkcjonalności.
Aplikacja jest dostępna w sklepach Google Play i App Store. Bank zaleca, by ze względów bezpieczeństwa nie instalować jej z innych źródeł. Przy pobieraniu aplikacji należy również zwrócić uwagę na jej dostawcę. W prawidłowym przypadku jest nim Santander Bank Polska.
Źródło grafiki: Santander Bank Polska
1300 zł +4%
Osoby nieposiadające konta osobistego w Santander Banku Polska od co najmniej 01.01.2023.
Od 01.01.2023
1300 zł
Łatwy