mObywatel jest obecnie najpopularniejszą aplikacją rządową w Polsce. Zgodnie z danymi Ministerstwa Cyfryzacji została pobrana już ponad 20 mln razy. Ponad 8 mln Polaków korzysta na co dzień z funkcjonalności mDowód, która jest dostępna w aplikacji. Możliwości mObywatela kształtują również oczekiwania użytkowników wobec innych instytucji i procesów. Jednym z tego typu przypadków jest proces kredytowy, co dostrzegł Santander Consumer Bank.
„Widzimy, jak mObywatel rewolucjonizuje cyfrowe usługi, a także zmienia nasze podejście do obsługi klientów. Dzięki tej aplikacji uprościliśmy procesy, oszczędzając czas naszych klientów i jednocześnie zwiększając efektywność w banku” – mówi Piotr Warda, dyrektor Centrum Rozwoju Bankowości Mobilnej i Akwizycji Klienta z Santander Consumer Banku.
Klienci banku mogą już skorzystać z automatycznego uzupełniania części danych na wnioskach o kredyty ratalne online. Wystarczy korzystać ze smartfona z pobraną i zainstalowaną aplikacją mObywatel, by uprościć proces wnioskowania. W efekcie większość pól we wniosku jest uzupełnianych automatycznie, bez udziału po stronie klienta, co znacznie skraca i upraszcza wniosek kredytowy do niezbędnego minimum.
Po informacji o możliwości skorzystania z mObywatela we wniosku kredytowym wystarczy zalogować się do aplikacji na urządzeniu mobilnym. Następnie należy zeskanować w niej kod QR wygenerowany przez bank i zaakceptować chęć uzupełnienia danych.
Bank planuje wdrożyć to ułatwienie we wszystkich produktach kredytowych, o których wnioskowanie odbywa się online.
500 zł + do 6,5%
Osoby nieposiadające konta od 01.12.2023.
od 01.12.2023
500 zł
Łatwy