W nocy z 16 na 17 marca w godzinach pomiędzy 0:30 a 3:00 aplikacja mobilna i bankowość Moje ING będzie działać jedynie w podstawowym zakresie. W tym czasie niemożliwe będzie dokonywanie zmian na posiadanych produktach, zamawianie nowych oraz podgląd historii operacji. Nie będą działać również płatności BLIK.
Dodatkowo w sobotę 16 marca w godzinach od 8:00 do 20:00 nie będzie działał moduł Makler w bankowości internetowej. Oprócz tego z powodu prac serwisowych w PKO BP w niedziele 17 marca od 0:00 do 12:00 ING nie zrealizuje przelewów natychmiastowych oraz transakcji BLIK z tym bankiem.
Niedostępność niektórych usług czeka również klientów VeloBanku. W nocy z 15 na 16 marca w godzinach od 23:30 do 8:40 nie będzie możliwe korzystanie z bankowości internetowej i mobilnej, a także systemu BLIK i płatności kartą online. Pozostałe usługi mają działać w tym czasie prawidłowo.
Ograniczenia w najbliższym czasie dotyczyć będą również klientów PKO BP. W niedzielę 17 marca nie będą mogli oni skorzystać z serwisu internetowego i telefonicznego iPKO i iPKO biznes, funkcji otwartej bankowości (Open Banking), funkcji wielowalutowej dla karty do konta oraz płatności w sklepach internetowych za pomocą usługi „Płacę z iPKO”.
17 marca w godzinach od 0:30 do 2:00 drobne ograniczenia dotyczyć też będą niektórych usług w Nest Banku. W tym czasie nie będzie można skorzystać z płatności BLIK, a także zlecić lub otrzymać przelewu natychmiastowego.
400 zł +8,6% do 50 tys. zł
Nowy klient, który nie posiada konta osobistego w Nest Banku od przynajmniej 01.01.2021.
01.01.2021
Za otwarcie Nest Konta jako nowy klient z kartą oraz wyrażonymi zgodami marketingowymi i w każdym z 8 miesięcy:
400 zł zwrotu
Łatwy