Coraz bliżej do finalizacji jednej z największych transakcji na polskim rynku bankowym w ostatnich latach. Jest nią przejęcie Santander Bank Polska przez austriacką Grupę Erste. Do procesu zmiany właścicielskiej ma dojść do końca 2025 roku.
Zarządzający Santander Bank Polska zdają sobie sprawę, że w związku z tym procesem u klientów może rodzić się wiele pytań i wątpliwości.
W związku z tym prezes Santander Bank Polska, Michał Gajewski, przygotował dla nich specjalną wiadomość mailową. W liście zapewnia on odbiorców o braku zmian w warunkach dotychczasowych umów, czy świadczonych usług.
„My, bez zmian, działamy dla Państwa z tą samą kadrą i z tą samą misją pomagania Państwu w rozwoju i realizacji celów. Nadal mogą Państwo korzystać z naszej aplikacji i bankowości internetowej. Numery kont pozostają te same. Nie zmieniamy też umów zawartych z Państwem. Nasi doradcy są do Państwa dyspozycji w placówkach oraz na infolinii, by zapewniać jak najlepszą obsługę. Jesteśmy po to, by wspierać Państwa w codziennym bankowaniu, a także w innych, ważnych dla Państwa sprawach” – pisze prezes Santander Bank Polska w mailu do klientów.
Zdaniem Michała Gajewskiego nadchodząca zmiana jest szansą na dalszy rozwój i wprowadzenie do oferty banku nowych usług. W związku z tym zapewnił również klientów o zwiększeniu inwestycji w innowacje i rozwiązania mobilne.
1260 zł
Osoby nieposiadające konta osobistego w Santander Banku Polska od co najmniej 01.08.2023.
Od 01.08.2023
do 1260 zł
Łatwy