Prośba o przelew BLIK to usługa polegająca na wezwaniu drugiej osoby do wykonania przelewu na naszą rzecz. Świetnie sprawdza się w przypadku chęci uregulowania zobowiązań w gronie znajomych, przy różnego rodzaju zbiórkach pieniędzy, czy kiedy nasze dziecko potrzebuje dodatkowych funduszy.
Aby skorzystać z usługi prośba o przelew BLIK wystarczy wysyłać prośbę o przelew w aplikacji mobilnej do konkretnej osoby oraz kwotę, którą chcemy otrzymać. Gdy prośba zostanie zaakceptowana w ciągu 72 godzin, pieniądze trafią na nasze konto.
Tym samym Bank Millennium dołączył do wąskiego na razie grona banków obsługujących tę usługę. Do tej pory z wygody prośby o przelew BLIK mogą korzystać klienci ING Banku Śląskiego, VeloBanku, mBanku oraz od teraz Banku Millennium
BLIK to powszechny standard płatności mobilnych. Możliwość skorzystania z BLIKA w aplikacjach bankowości mobilnej ma obecnie praktycznie każdy z klientów krajowych instytucji płatniczych oferujących aplikację mobilną. Za rozwój systemu odpowiada spółka Polski Standard Płatności (PSP). PSP stale rozwija możliwości BLIKA tak, aby system był jak najbardziej funkcjonalny dla jego użytkowników. Udziałowcami spółki PSP są: Alior Bank, Bank Millennium, Santander Bank Polska, ING Bank Śląski, mBank, PKO Bank Polski oraz Mastercard.
650 zł + 6,25%
Klienci, którzy nie posiadają konta osobistego Banku Millennium od 01.01.2021.
Od 01.01.2021
250 zł/250 zł/150 zł
Łatwy