zgarnijpremie.pl » Wiadomości » Prośba o przelew BLIK dostępna w kolejnym banku!

Prośba o przelew BLIK dostępna w kolejnym banku!

22 marca 2023 (Aktualizacja 29.03.2024) Komentarze ok. 1 minuta czytania Oceń!
Oceń:
Wojciech Wojtczak
Wojciech Wojtczak – redaktor portalu Zgarnijpremie.pl. Absolwent Dolnośląskiej Szkoły …
[email protected]

W ostatnich dniach do grona banków obsługujących usługę prośbę o przelew BLIK dołączył Bank Millennium.

Czym jest prośba o przelew BLIK?

Prośba o przelew BLIK to usługa polegająca na wezwaniu drugiej osoby do wykonania przelewu na naszą rzecz. Świetnie sprawdza się w przypadku chęci uregulowania zobowiązań w gronie znajomych, przy różnego rodzaju zbiórkach pieniędzy, czy kiedy nasze dziecko potrzebuje dodatkowych funduszy.

Aby skorzystać z usługi prośba o przelew BLIK wystarczy wysyłać prośbę o przelew w aplikacji mobilnej do konkretnej osoby oraz kwotę, którą chcemy otrzymać. Gdy prośba zostanie zaakceptowana w ciągu 72 godzin, pieniądze trafią na nasze konto.

Tym samym Bank Millennium dołączył do wąskiego na razie grona banków obsługujących tę usługę. Do tej pory z wygody prośby o przelew BLIK mogą korzystać klienci ING Banku Śląskiego, VeloBanku, mBanku oraz od teraz Banku Millennium

Czym jest BLIK?

BLIK to powszechny standard płatności mobilnych. Możliwość skorzystania z BLIKA w aplikacjach bankowości mobilnej ma obecnie praktycznie każdy z klientów krajowych instytucji płatniczych oferujących aplikację mobilną. Za rozwój systemu odpowiada spółka Polski Standard Płatności (PSP). PSP stale rozwija możliwości BLIKA tak, aby system był jak najbardziej funkcjonalny dla jego użytkowników. Udziałowcami spółki PSP są: Alior Bank, Bank Millennium, Santander Bank Polska, ING Bank Śląski, mBank, PKO Bank Polski oraz Mastercard.

Przeczytaj

Czytaj więcej

Komentarze (0)

Konto Millennium 360º
Konto Millennium 360º
Premia

650 zł + 6,25%

Karencja

Klienci, którzy nie posiadają konta osobistego Banku Millennium od 01.01.2021.

Od 01.01.2021

Warunki
  • 250 zł za otwarcie konta, logowanie do aplikacji mobilnej, zapewnienie w ciągu 10 dni od otwarcia konta min. 1000 zł wpływu i jedną płatność kartą/BLIK;
  • 250 zł za zalogowanie się do aplikacji oraz wydanie kartą/BLIK min 500 zł, min. jedno logowanie do aplikacji mobilnej i zapewnienie min. 1000 zł wpływów w każdym z 5 miesięcy ;
  • 150 zł za zapewnienie min. 1000 zł wpływów pochodzących z wynagrodzenia, renty, emerytur przynajmniej w 2 z 3 miesięcy.

(czytaj więcej)

250 zł/250 zł/150 zł

Poziom trudności

Łatwy

Złóż wniosek
Przeczytaj poniżej dalszą część