Przerwa techniczna w PKO Banku Polskim została zaplanowana na najbliższą niedzielę i poniedziałek. Plan prac serwisowych zakłada ich przeprowadzenie w serwisach bankowości internetowej i aplikacji mobilnej. Z tego powodu zarówno w aplikacji IKO, jak i w serwisie iPKO nie będzie można składać wniosków i dyspozycji w następujących terminach:
Dodatkowo w poniedziałek 28 kwietnia w godzinach od 00:45 do 01:45 bank przeprowadzi prace w obszarze kart płatniczych. W tym czasie nie będzie możliwe korzystanie z bankomatów i wpłatomatów PKO BP (również przez BLIK), nadanie PIN-u i aktywacja karty, transakcje 3D Secure oraz dodawanie kart do portfeli mobilnych. Utrudnienia mogą wystąpić także w podczas płatności kartą w sklepach (stacjonarnych i internetowych) oraz wypłaty kartą z bankomatów innych banków.
W nocy z 25 na 26 kwietnia (z piątku na sobotę) w godzinach od 00:00 do 05:00 utrudniona będzie obsługa większości funkcji związanych z kartami w Moim ING i ING Business. Dodatkowo problemy dotyczyć mogą również transakcji kartami w bankomatach, wpłatomatach i terminalach płatniczych oraz transakcji 3D Secure. System BLIK ma w tym czasie funkcjonować normalnie.
W sobotę 26 kwietnia w godzinach od 08:00 do 20:00 niedostępny będzie także moduł Makler w Moim ING.
Najmniejsza skala ograniczeń związana będzie z pracami serwisowymi w mBanku. Instytucja poinformowała jedynie, że w związku z planowanymi pracami rozwojowymi w sobotę 26 kwietnia w godzinach od 09:00 do 16:00 nie będzie możliwe zalogowanie się do eMaklera. Aplikacja mBank Giełda ma być w tym czasie dostępna.
500 zł
Do promocji przystąpisz, jeśli nie masz konta oszczędnościowo-rozliczeniowego w Banku PKO BP od 01.01.2023 do 30.06.2025.
od 01.01.2023
– 1 raz zaloguj się do aplikacji IKO lub serwisu iPKO
– zapłać min. 1 raz kartą do konta lub BLIKIEM
Możesz otrzymać zwrot 5% wartości transakcji opłaconych kartą lub BLIKIEM w danym miesiącu kalendarzowym (do 50 zł miesięcznie).
10x50 zł
Łatwy