Telefon komórkowy stał się niezbędnym narzędziem do komunikacji ze światem. Niestety korzystają z niego również oszuści. W czasie rozmowy telefonicznej, udając pracownika banku lub innej instytucji, dążą do podania przez nieświadomego rozmówce jego danych wrażliwych. Mogą próbować uzyskać login i hasło do bankowości internetowej, PESEL, nr karty i CVV2/CVC2, a także kod BLIK. W ten sposób uzyskują dostęp do środków finansowych, a rozmówca staje się ofiarą oszustwa.
PKO BP przypomina, że każdorazowo podczas rozmowy z pracownikiem banku, klient może zażądać weryfikacji jego tożsamości w IKO. Wystarczy, że podczas rozmowy poinformuje, że chce jej dokonać.
Należy zapytać pracownika o jego imię, nazwisko, stanowisko i miejsce, z którego dzwoni. Następnie w celu weryfikacji, z aplikacji IKO zostanie do klienta wysłane powiadomienie z danymi pracownika, z którym rozmawia. Jeśli dane zgadzają się z tymi, które podał w rozmowie, można ją spokojnie kontynuować.
Jeśli cokolwiek wzbudzi wątpliwość klienta lub dojdzie do niezgodności danych, należy zakończyć rozmowę. Następnie bank prosi o zgłoszenie tej sytuacji na swoją infolinię. Pomoże to bankowi w dalszym krokach w walce z oszustami.
Całkowita wartość puli nagród przewidzianych przez Organizatora w Loterii wynosi 1.094 291,00 zł. Wszystkie rodzaje nagród to:
Toyota RAV4 Plug-In
Do loterii przystąpisz jeśli:
brak
Możesz zgłosić się do 31.10.2025, jeśli posiadasz konto w Banku PKO BP wraz z kartą VISA.
Następnie korzystaj z karty, aby zdobywać losy w loterii:
Losowania odbywają się według podanego w regulaminie loterii harmonogramu.
Loteria
Łatwy