Nowy spot banku ma promować jego flagowy produkt — rachunek dla osób fizycznych Millennium 360°. Reklama ma ukazywać przede wszystkim ofertę spersonalizowanych usług w aplikacji mobilnej, korzystne przewalutowania, a także jedną kartę do płatności w wielu walutach. Oprócz tego pokazany zostanie również program zwrotów za zakupy online w blisko 800 sklepach internetowych.
W reklamie do ambasadora Banku Millennium — Radosława Kotarskiego dołączy znany aktor młodego pokolenia — Maciej Musiał.
“Radosław Kotarski pozytywnie zaistniał już w świadomości naszych odbiorców i w dalszym ciągu będzie ambasadorem marki. Sprawdza się w tej roli, uosabiając tradycyjne wartości związane z bankowością. Wprowadzenie nowej postaci, w osobie Macieja Musiała, dodatkowo ożywia stosowaną konwencję, wnosi powiew świeżości i spontaniczność. Rzetelność, profesjonalizm, bezpieczeństwo i zaufanie w połączeniu z nowoczesnością, dynamizmem i mobilnością, które cechują Bank Millennium, to zestawienie cenione przez naszych klientów. Duet Kotarski – Musiał wydaje się być idealnym nośnikiem wartości marki banku” – podsumowuje Beata Krupińska, dyrektorka Departamentu Komunikacji Marketingowej w Banku Millennium.
Spoty pokazywane będą w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych i kanałach tematycznych. Kampania będzie prowadzona również w Internecie. Oprócz tego reklama jest dostępna na kanale Banku Millennium na YouTube. Kreację kampanii telewizyjnej przygotowała agencja Change Serviceplan.
650 zł + 6,25%
Klienci, którzy nie korzystali z promocji konta osobistego Banku Millennium po 01.01.2020.
Od 01.01.2020
200 zł/150 zł/300 zł
Łatwy