Rozwój nowoczesnych narzędzi dla swoich klientów to jeden z elementów działań zapowiadanych przez Nest Bank. Jego przykładem, który zyskał wiele pozytywnych recenzji, jest N!Asystent, czyli mobilny asystent dla klientów oparty na sztucznej inteligencji. Do wspomnianych nowości dołącza właśnie nowa odsłona aplikacji mobilnej banku.
Pierwszą z nowości jest personalizowany ekran główny. Klient może umieścić na nim do ośmiu skrótów najważniejszych dla siebie funkcji. Zapewni mu to szybszy dostęp do najczęściej używanych funkcjonalności. Może on także wybrać główny produkt, który będzie widoczny na ekranie. Zmiany objęły także wygląd historii operacji. Na ekranie głównym jest dostępna teraz dla każdego rachunku, nie ma już konieczności przechodzenia do szczegółów.
Nest Bank, wsłuchując się w opinie klientów, zmienił również sposób nawigacji w aplikacji. Na dole ekranu pojawiło się 5 nowych sekcji – start, płatności, N!Asystent, produkty i N!oferty. Klientom umożliwiono również szybki dostęp do Centrum Kontaktu i ustawień aplikacji. W nowej wersji aplikacji klienci zyskują również możliwość autoryzacji przelewów i płatności BLIK za pomocą biometrii — odcisku palca lub skanu twarzy. Najnowsza wersja aplikacji pozwala użytkownikowi również na prosty podgląd subskrypcji oraz kart aktualnie dodanych do portfeli mobilnych na konkretnych urządzeniach.
Klienci Nest Banku korzystający z systemu Android i iOS w wersji 4.0. uzyskają dostęp do nowej wersji aplikacji w styczniu 2025 roku.
Źródło grafiki: Nest Bank
400 zł +8,6% do 50 tys. zł
Nowy klient, który nie posiada konta osobistego w Nest Banku od przynajmniej 01.01.2021.
01.01.2021
Za otwarcie Nest Konta jako nowy klient z kartą oraz wyrażonymi zgodami marketingowymi i w każdym z 8 miesięcy:
400 zł zwrotu
Łatwy