zgarnijpremie.pl » Wiadomości » Nowa kampania wizerunkowa PKO BP. Początek reklamowej ofensywy

Nowa kampania wizerunkowa PKO BP. Początek reklamowej ofensywy

9 czerwca 2025 (Aktualizacja 09.06.2025) Komentarze ok. 1 minuta czytania Oceń!
Oceń:
Maciej Korneluk
Humanista z serca, ekonomista z rozsądku. Pasję do promocji bankowych i ich …
[email protected]

9 czerwca wystartowała nowa kampania wizerunkowa PKO BP. To działanie, które jest wprowadzeniem do szerszych akcji marketingowych.

Nowa kampania – nowe otwarcie

Z racji pełnienia funkcji uniwersalnego banku, PKO BP swoje najnowsze działania kieruje do szerokiej grupy odbiorców. Nową kampanię wizerunkową twórcy skoncentrowali jest wokół pytania „Czego Polacy chcą od banku?”. 

„Wychodzimy odważnie z ofensywą reklamową w zupełnie nowej odsłonie. Pokażemy, że nie jesteśmy tylko legendą polskiej bankowości, ale przede wszystkim bankiem bliskim każdemu – niezależnie od wieku, potrzeb czy stylu życia. I to będziemy akcentować za pomocą najbliższych spotów – pomogą nam w tym znane twarze, humor i autentyczność. Działania marketingowe będą opierały się na spójnym przekazie wizualnym oraz stałej i silnej obecności mediowej w różnych kanałach” – powiedział Marcin Szymkowiak, dyrektor Pionu Marketingu PKO Banku Polskiego.

Pierwszy spot

Miejscem akcji pierwszego spotu reklamowego jest PKO Rotunda. Główne role w spocie grają Szymon Majewski, Sara James i Bogusław Linda. Bohaterowie w 45-sekundowym spocie próbują odpowiedzieć na pytanie „czego Polacy oczekują od banku?”. Zwracają w ten sposób uwagę na fakt, że potrzeby klientów są tak różnorodne, jak oni sami. To oni są dla instytucji inspiracją do tworzenia nowych rozwiązań i innowacji.

Działania marketingowe są realizowane w telewizji, Internecie, radiu oraz kinach w całej Polsce. Kampanię bank realizuje we współpracy  z agencją kreatywną Havas Poland i domem mediowym Havas Media Poland.

Źródło grafiki: PKO BP


Czytaj więcej

TAG:

Komentarze (0)

Konto za Zero
Konto za Zero
Premia

Całkowita wartość puli nagród przewidzianych przez Organizatora w Loterii wynosi 1.094 291,00 zł. Wszystkie rodzaje nagród to:

  • 10 hulajnóg elektrycznej MOTUS
  • 100 bezprzewodowych głośników JBL
  • 10 Thermomixów
  • 100 saturatorów SodaStream
  • 10 oczyszczaczy powietrza Dyson
  • 100 wyciskarek wolnoobrotowych Philips
  • 10 rowerów elektrycznych Romet E-Gazela
  • 100 zegarków Garmin
  • 10 odkurzaczy pionowych Dyson
  • 100 słuchawek JBL
  • 10 ekspresów DeLonghi
  • 100 airfryer Philips
  • 4 skutery Piaggio Medley
  • Toyota Rav4 Plug-in hybrid

Toyota RAV4 Plug-In

Karencja

Do loterii przystąpisz jeśli:

  • masz ukończone 18 lat i posiadasz pełną zdolność do czynności prawnych
  • masz adres zamieszkania w Polsce
  • jesteś konsumentem w rozumieniu art. 221 kodeksu cywilnego
  • posiadasz karty VISA wydane przez PKO Bank Polski
  • masz aktualne dane u nas w banku tj. adres mailowy, telefon

brak

Warunki

Możesz zgłosić się do 31.10.2025, jeśli posiadasz konto w Banku PKO BP wraz z kartą VISA.

Następnie korzystaj z karty, aby zdobywać losy w loterii:

  • zwyczajne płatności (zbliżeniowo lub wsuwając kartę do terminala) – każda płatność to 1 los
  • internetowe w sklepach oraz za subskrypcje (podając numer karty) – każda płatność to 1 los
  • za pomocą wirtualnego portfela Apple Pay, Google Pay, Garmin Pay, Swatch Pay, Xiaomi Pay – każda płatność to 2 losy

Losowania odbywają się według podanego w regulaminie loterii harmonogramu.

Loteria

Poziom trudności

Łatwy

Złóż wniosek
Przeczytaj poniżej dalszą część