zgarnijpremie.pl » Wiadomości » Nowa aplikacja mobilna VeloBanku

Nowa aplikacja mobilna VeloBanku

17 maj 2023 Komentarze ok. 2 minut czytania Oceń!
Oceń:
Wojciech Wojtczak
Wojciech Wojtczak – redaktor portalu Zgarnijpremie.pl. Absolwent Dolnośląskiej Szkoły …
[email protected]

Klienci VeloBanku otrzymali nową aplikację mobilną, dzięki której korzystanie z usług bankowych będzie jeszcze bardziej intuicyjne i bezpieczne.

„Mobile first” – czyli bankowanie mobilne jest najważniejsze

VeloBank udostępnił klientom nową odsłonę aplikacji mobilnej, oferującą jeszcze prostsze i bardziej intuicyjne rozwiązania pomagające wygodnie bankować z poziomu telefonu. To konsekwencja podejścia „mobile first”, czyli koncentracji na potrzebach osób, które w kontakcie z bankiem preferują rozwiązania mobilne.

Główne wyróżniki odświeżonej aplikacji to przejrzysta architektura informacji, użyteczne funkcje, w tym m.in. możliwość zakupu biletu komunikacji miejskiej czy opłacenia parkingu oraz nowoczesny i spójny design. Bankowość mobilna została zintegrowana z zaawansowanym systemem CRM (customer relationship management) VeloBanku. To pozwala na hiperspersonalizację, czyli pełne dopasowanie oferty do potrzeb każdego klienta. Aplikacja spełnia również najwyższe standardy rynkowe w zakresie bezpieczeństwa.

Nowa wersja aplikacji mobilnej VeloBanku jest dostępna w sklepach App Store, Google Play i Huawei AppGallery.

Wyższy poziom bezpieczeństwa

Jednym z priorytetów tworzenia nowej aplikacji mobilnej było też zadbanie o kwestie bezpieczeństwa. Bankowość mobilna wykorzystuje najnowocześniejsze rozwiązania w tym zakresie. Wprowadzono nowy sposób uwierzytelnienia, zwiększający czujność użytkowników. Przy uruchamianiu aplikacji na nowym urządzeniu po raz pierwszy odbywa się tzw. call back – zamiast wiadomości SMS, klient otrzymuje telefon z indywidualnym kodem. Większe zaangażowanie użytkownika zwiększa świadomość podejmowanych działań, a tym samym w istotny sposób wpływa na bezpieczeństwo.

Najlepsze dopasowanie oferty banku dzięki integracji z systemem CRM

Aplikacja VeloBanku została zintegrowana z systemem CRM, który jest zasilany wiedzą analityczną i oparty o dane dostępne w czasie rzeczywistym. To umożliwia najlepsze dopasowanie oferty banku do sytuacji klienta i jego aktualnych potrzeb. Prace nad narzędziami były prowadzone równolegle, dzięki czemu wypracowane w ramach projektu rozwiązania wspólnie maksymalizują korzyści użytkowników, w tym m.in. umożliwiają zarządzanie treścią. To oznacza, że każdy użytkownik aplikacji otrzyma spersonalizowaną komunikację, dostosowaną do jego aktualnych potrzeb. Czego innego potrzebuje bowiem osoba udająca się na wakacje, a czego innego osoba, która kupuje właśnie pierwsze mieszkanie. Treści w bankowości mobilnej mogą różnić się nie tylko samą ofertą czy jej parametrami, ale również sposobem prezentacji.

Przeczytaj

Czytaj więcej

Komentarze (0)

VeloKonto
VeloKonto
Premia

650 zł +6,5% do 3 tys. zł

Karencja

Dla nowych klientów banku. nieposiadających konta w Velo Banku(Getin Banku) od przynajmniej 31.12.2022.

od 31.12.2022

Warunki
  • 60 zł za założenie VeloKonta z VeloSkarbonką i płatności bezgotówkowe (kartą do konta lub BLIKiem);
  • 5% zwrotu za płatności miesięcznie przez pół roku – max. 540 zł, przy zapewnieniu min. 2 000 zł wpływów miesięcznie;
  • 50 zł za skorzystanie z Programu Poleceń.

(czytaj więcej)

600 zł + 50 zł

Poziom trudności

Łatwy

Złóż wniosek
Przeczytaj poniżej dalszą część