Nagrody KTR są najbardziej prestiżowym wyróżnieniem reklamowym w Polsce. Organizatorzy konkursu już od 20 lat poszukują źródeł czystej kreatywności w poszczególnych projektach reklamowych. W tegorocznej edycji konkursu wzięło udział aż 1450 inicjatyw.
Wszystkie z nich zostały poddane ocenie jury konkursu. W jej rezultacie przyznano 36 złotych, 81 srebrnych oraz 92 brązowych nagród.
Wyniki najnowszej edycji konkursu sprawiają, że ING Bank Śląski został drugą najbardziej kreatywną marką w Polsce. Instytucja otrzymała w tym roku aż pięć nagród. W poszczególnych kampaniach jury doceniło odważne pomysły, konsekwencję i mocne insighty.
Wyróżniono następujące działania banku:
Nagrodzone kampanie zostały zrealizowane we współpracy z agencjami: GONG, Brain, Game Changer oraz domem mediowym MullenLowe Media. Z pełną listą podmiotów nagrodzonych w Konkursie KTR można zapoznać się na jego stronie internetowej.
Źródło grafiki: ING Bank Śląski
600 zł + do 5,5%
Osoby nieposiadające konta od 01.04.2024.
od 01.04.2024
600 zł
Łatwy