Dzięki aplikacji mObywatel proces otwarcia rachunku w Banku Millennium online jest jeszcze łatwiejszy. Klient bez konieczności wizyty w bankowej placówce może od razu po jego zakończeniu korzystać z większości produktów i usług.
„Telefon odgrywa kluczową rolę w codziennym bankowaniu naszych klientów, dlatego nieustannie rozwijamy aplikację mobilną. Dzięki integracji z usługą przekazywania danych z aplikacji mObywatel, z którego korzysta już blisko 10 milionów Polaków, otwarcie konta staje się jeszcze prostsze, szybsze i nie wymaga wizyty w placówce. To kolejny krok w stronę pełnej cyfryzacji usług bankowych, której oczekują nasi klienci” — mówi Tomasz Brzostowski, dyrektor Departamentu Detalicznej Bankowości Cyfrowej w Banku Millennium.
By skorzystać z nowej metody weryfikacji, wystarczy pobrać na telefon aplikację Banku Millennium. Podążając za kolejnymi krokami procesu otwarcia rachunku, w momencie wyboru metody weryfikacji tożsamości należy wskazać opcję „Aplikacja mObywatel”. Po przekierowaniu do niej trzeba zezwolić na przekazanie danych do banku.
Bank Millennium przypomina, że osoby, które nie korzystają z mObywatela mogą zweryfikować swoją tożsamość za pomocą dwóch alternatywnych metod. Mowa o potwierdzeniu jej za pomocą selfie lub poprzez logowanie do innego banku.
Źródło grafiki: Bank Millennium
600 zł + 5,5%
Klienci, którzy nie posiadają konta osobistego Banku Millennium od 01.01.2021.
Od 01.01.2021
100 zł / 200 zł / 300 zł
Łatwy