zgarnijpremie.pl » Wiadomości » Kluczowy obowiązek klientów banku. Komunikat PKO BP

Kluczowy obowiązek klientów banku. Komunikat PKO BP

30 września 2024 Komentarze ok. 1 minuta czytania Oceń!
Oceń:
Maciej Korneluk
Humanista z serca, ekonomista z rozsądku. Pasję do promocji bankowych i ich …
[email protected]

Posiadanie ważnego dokumentu tożsamości jest konieczne, by móc w pełni korzystać z dostępu do rachunku bankowego, również poprzez bankowość elektroniczną. O konsekwencjach związanych z jego brakiem informuje Bank PKO BP.

Możliwa blokada dostępu

W przypadku nieważnego dokumentu tożsamości, by nie stracić dostępu do bankowego rachunku w PKO BP, kluczowy jest czas. Bank informuje, że gdy minie 30 dni od utraty ważności dokumentu podanego w banku, dostęp do aplikacji IKO i serwisu iPKO zostanie częściowo zablokowany.

Blokada obejmie między innymi możliwość zlecenia przelewu z rachunku. Oprócz tego nie będzie również opcji wglądu do historii transakcji. W takiej sytuacji klient nie będzie mógł także zawrzeć żadnej bankowej umowy online. Dotyczy to między innymi lokat czy ubezpieczeń.

Konieczna aktualizacja danych

Posiadając nowy ważny dokument tożsamości, najważniejsza jest aktualizacja jego danych w systemie banku. Co ważne, nie trzeba w tym celu udawać się do jednej z bankowych placówek. PKO BP informuje, że można jej dokonać samodzielnie w aplikacji IKO, bądź za pośrednictwem serwisu iPKO.

W IKO należy w lewym górnym rogu aplikacji wybrać swój profil. Następnie kierować się ścieżką: Twoje dane → Dokument tożsamości → Zmień dokument tożsamości, by zaktualizować dokument.

W przypadku serwisu iPKO swój profil wybieramy w prawym górnym rogu. Następnie należy skorzystać kolejno z opcji: Ustawienia → Profil i dane → Dokument tożsamości → Zmień i wprowadzić aktualne dane.

Dane dokumentu można zmienić także za pośrednictwem bankowej infolinii. Oczywiście można to zrobić również podczas wizyty w placówce PKO BP.


Czytaj więcej

TAG:

Komentarze (0)

Konto za Zero
Konto za Zero
Premia

500 zł

Karencja

Osoby nieposiadające konta osobistego w Banku PKO BP przynajmniej od 01.01.2023.

Od 01.01.2023

Warunki
  • do 500 zł w formie 5% zwrotów (max 50 zł miesięcznie) przez 10 miesięcy za płatności kartą;
  • w każdym miesiącu min. raz zaloguj się do bankowości elektronicznej i użyj karty do konta.

(szczegóły)

Do 500 zł zwrotu

Poziom trudności

Łatwy

Złóż wniosek
Przeczytaj poniżej dalszą część