zgarnijpremie.pl » Wiadomości » Kampania świąteczna Banku Pocztowego. Zachęta do poznania oferty

Kampania świąteczna Banku Pocztowego. Zachęta do poznania oferty

26 listopada 2025 (Aktualizacja 26.11.2025) Komentarze ok. 1 minuta czytania Oceń!
Oceń:
Maciej Korneluk
Humanista z serca, ekonomista z rozsądku. Pasję do promocji bankowych i ich …
[email protected]

Bank Pocztowy może pomóc klientom w realizacji ich świątecznych potrzeb. Taką ideę ma kampania świąteczna instytucji, która właśnie wystartowała.

Nowa kampania świąteczna Banku Pocztowego

Kampania świąteczna Banku Pocztowego wystartowała 24 listopada. Składa się ona z serii krótkich dialogowych spotów radiowych. Te w lekki, humorystyczny sposób ukazują potrzeby związane z nadchodzącym okresem świąteczno-noworocznym. Bohaterowie rozważają różne pomysły na świąteczne prezenty, w których realizacji może pomóc Bank Pocztowy.

„To jest ten moment w roku, kiedy zaczynamy już myśleć o świątecznych prezentach albo o atrakcyjnym spędzeniu Sylwestra. Naszą kampanią chcemy dotrzeć do osób, które lubią planować swoje wydatki z wyprzedzeniem i szukają wygodnych oraz bezpiecznych rozwiązań finansowych. Liczymy na szeroki odzew i wierzymy, że dzięki naszej ofercie, dostępnej zarówno w placówkach stacjonarnych, jak i online, wielu klientów będzie mogło zrealizować swoje świąteczne plany i noworoczne marzenia” – mówi Radosław Kazimierski, Dyrektor Departamentu Marketingu Banku Pocztowego.

Kampania zachęca klientów do odwiedzenia placówek banku i jego strony internetowej, by sprawdzić, w jaki sposób instytucja może im pomóc.

Emisja spotów

Działania kampanijne potrwają do 19 grudnia bieżącego roku. W ich ramach wspomniane spoty będą emitowane w najpopularniejszych stacjach radiowych. Mowa m.in. o RMF, RMF MAXX, RMF Classic, Radiu ZET, Polskim Radiu (Program 1, Program 3 oraz PR24), Melo Radiu, Antyradiu, Rock Radiu, Radiu Złote Przeboje, Radiu Pogoda i Radiu Plus. 

Za przygotowanie spotów reklamowych odpowiedzialna była agencja Lovebrands Group. Zakupem mediów zajmował się dom mediowy Mastermind Media.

Źródło grafiki: Bank Pocztowy


Czytaj więcej

TAG:

Komentarze (0)

Konto w Porządku
Konto w Porządku
Premia

650 zł + 6,5 do 20 000 zł

Karencja

Uczestnik nie może posiadać konta osobistego w Banku Pekao od 01.01.2024.

od 01.01.2024

Warunki
  • 100 zł za otwarcie konta z kartą i rejestrację w programie Bezcenne Chwile;
  • 150 zł za otwarcie konta wspólnego z kartą dla każdego posiadacza i rejestrację w programie Bezcenne Chwile;
  • 300 zł za min. 1000 zł wpływów, min. 1 przelew zewnętrzny w bankowości elektronicznej i min. 3 płatności kartą lub BLIKiem w drugim, trzecim i czwartym miesiącu po otwarciu konta;
  • 100 zł za otwarcie konta dla dziecka (13-17 lat);

(szczegóły)

250 zł + 400 zł

Poziom trudności

Łatwy

Złóż wniosek
Przeczytaj poniżej dalszą część