
Kampania świąteczna Banku Pocztowego wystartowała 24 listopada. Składa się ona z serii krótkich dialogowych spotów radiowych. Te w lekki, humorystyczny sposób ukazują potrzeby związane z nadchodzącym okresem świąteczno-noworocznym. Bohaterowie rozważają różne pomysły na świąteczne prezenty, w których realizacji może pomóc Bank Pocztowy.
„To jest ten moment w roku, kiedy zaczynamy już myśleć o świątecznych prezentach albo o atrakcyjnym spędzeniu Sylwestra. Naszą kampanią chcemy dotrzeć do osób, które lubią planować swoje wydatki z wyprzedzeniem i szukają wygodnych oraz bezpiecznych rozwiązań finansowych. Liczymy na szeroki odzew i wierzymy, że dzięki naszej ofercie, dostępnej zarówno w placówkach stacjonarnych, jak i online, wielu klientów będzie mogło zrealizować swoje świąteczne plany i noworoczne marzenia” – mówi Radosław Kazimierski, Dyrektor Departamentu Marketingu Banku Pocztowego.
Kampania zachęca klientów do odwiedzenia placówek banku i jego strony internetowej, by sprawdzić, w jaki sposób instytucja może im pomóc.
Działania kampanijne potrwają do 19 grudnia bieżącego roku. W ich ramach wspomniane spoty będą emitowane w najpopularniejszych stacjach radiowych. Mowa m.in. o RMF, RMF MAXX, RMF Classic, Radiu ZET, Polskim Radiu (Program 1, Program 3 oraz PR24), Melo Radiu, Antyradiu, Rock Radiu, Radiu Złote Przeboje, Radiu Pogoda i Radiu Plus.
Za przygotowanie spotów reklamowych odpowiedzialna była agencja Lovebrands Group. Zakupem mediów zajmował się dom mediowy Mastermind Media.
Źródło grafiki: Bank Pocztowy
650 zł + 6,5 do 20 000 zł
Uczestnik nie może posiadać konta osobistego w Banku Pekao od 01.01.2024.
od 01.01.2024
250 zł + 400 zł
Łatwy