IAB Polska to podmiot, który na polskim rynku interaktywnym, technologicznym i reklamowym istnieje od 1999 roku. Od roku 2007 swoje działania prowadzi jako Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska. Obecnie liczy on około 250 członków. Należą do nich między innymi największe portale internetowe, sieci reklamowe, domy mediowe, agencje interaktywne i reklamodawcy.
Misją związku jest wspieranie działalności uczestników rynku komunikacji interaktywnej oraz popularyzacja internetu jako efektywnego medium. W tym celu organizuje on działania promocyjne, badawcze, edukacyjne i ochronę prawną.
Bank Millennium poinformował o dołączeniu do związku. To działanie wpisuje się w strategię instytucji, w której jednym z celów jest wzmocnienie jej obecności w świecie cyfrowym, a także tworzenie innowacyjnych rozwiązań marketingowych. Dzięki niemu możliwe będzie również aktywne uczestnictwo w kształtowaniu standardów i najlepszych praktyk oraz współpracę z innymi liderami rynku.
„Współczesny bank jest firmą technologiczną i instytucją finansową w jednym. Nieustannie szukamy wzorców i inspiracji, żeby stać się jeszcze efektywniejszymi i oferować klientom najlepsze rozwiązania na rynku. Prężnie działamy w przestrzeni nowych mediów, więc dołączenie do IAB Polska było dla nas naturalnym krokiem. Szczególnie doceniamy możliwość wymiany doświadczeń w ramach grup roboczych. Z ogromną przyjemnością poznamy spostrzeżenia innych firm, podzielimy się własną perspektywą i weźmiemy udział w wypracowywaniu standardów i rekomendacji” — powiedział Tomasz Brzostowski, dyrektor Wydziału Sprzedaży w Kanałach Cyfrowych w Banku Millennium.
850 zł + 6,25%
Klienci, którzy nie posiadają konta osobistego Banku Millennium od 01.01.2021.
Od 01.01.2021
Dla osób poniżej 26 roku życia:
250 zł/250 zł/150 zł/200 zł
Łatwy