Gwiazda Jakości Obsługi to wyróżnienie przyznawane przez Polski Standard Jakości Obsługi. Konsumenci, biorąc udział w badaniu, oceniają ponad 40 tys. firm z 200 różnych branż. Na tej podstawie wyłania się najprzyjaźniejsze klientom firmy w Polsce.
Najnowsze badanie to już 17. edycja wydarzenia. W sektorze bankowym po raz 11. został uhonorowany Bank Millennium. Doceniono rzetelną obsługę i zaangażowanie doradców oraz wiedzę personelu. Uznanie zyskała także prosta w obsłudze aplikacja mobilna banku i dopasowane do potrzeb klienta usługi i produkty.
Otrzymane wyróżnienie to dowód znaczenia, jakie Bank Millennium przykłada do jakości świadczonych usług. Dbałość dotyczy relacji pomiędzy klientem a bankiem we wszystkich dostępnych kanałach komunikacyjnych. Firma dba także o to, by w aplikacji mobilnej banku oferować funkcjonalności, które spełniają oczekiwania klientów. Strategia banku w relacji z klientem zamyka się w dwóch słowach — innowacyjność i jakość.
„Naszą ambicją jest umożliwienie klientom korzystania z produktów i usług finansowych z łatwością, w oparciu o przyjazne i zrozumiałe rozwiązania. Stawiamy na innowacyjność i jakość. Połączenie tych dwóch aspektów umożliwia nam odpowiadanie na potrzeby klienta bez względu na to, jakie formy i kombinacje kontaktów z bankiem wybiera. Tytuł „Gwiazdy Jakości Obsługi”, traktujemy jako zobowiązanie do kontynuacji pracy wielu zespołów banku nad jakością rozwiązań, które dostarczamy” – komentuje Magdalena Suchanek, dyrektorka Departamentu Jakości w Banku Millennium.
Najnowszą inicjatywą banku jest omnikanałowy proces wnioskowania o kartę kredytową. Oznacza to, że wniosek rozpoczęty w jednym kanale obsługi, może zostać dokończony w dowolnym momencie w innym. Umożliwia to uzyskanie pomocy banku w każdym momencie wnioskowania o produkt.
Źródło grafiki: Informacje prasowe Banku Millennium
650 zł + 6,25%
Klienci, którzy nie posiadają konta osobistego Banku Millennium od 01.01.2021.
Od 01.01.2021
250 zł/250 zł/150 zł
Łatwy