YouTube Works jest konkursem organizowanym przez Google w globalnym partnerstwie z Kantarem. Nagradza się w nim autorów najbardziej kreatywnych i skutecznych kampanii na platformie YouTube. Swoim zasięgiem konkurs obejmuje ponad 20 państw z całego świata. W Polsce inicjatywa pojawia się po raz czwarty. Podczas ostatniej edycji Grand Prix YouTube Works Awards otrzymała kampania ING Banku Śląskiego.
„Te końce świata” to kampania banku, która skierowana jest do przedstawicieli pokolenia Z. Instytucja oddała im głos, by przysłuchać się ich potrzebom i wspomagać w codziennych wyzwaniach. W ramach projektu powstał między innymi film dokumentalny „Te końce świata. To nasze 5 minut” oraz cykl podcastów „Te końce świata”.
Film jest refleksją nad nad poszukiwaniem własnej drogi do niezależności i wykorzystywaniem tytułowych 5 minut przez pokolenie Z. Podczas serii podcastów odbyto rozmowy dotyczące wyzwań, z którymi współcześnie mierzą się ludzie młodzi. W ramach współpracy bank skorzystał z doświadczenia znanych twórców. W cyklu wzięli udział między innymi Okuniewska oraz prowadzący podcasty 7 metrów pod ziemią, Banał i Bardzo Brzydki Podcast.
Projekt powstał we współpracy z: Gong, Papaya Films oraz MullenLowe MediaHub.
Źródło grafiki: ING Bank Śląski
do 500 zł + do 7%
Osoby nieposiadające konta od 01.10.2023.
od 01.10.2023
300 zł + 200 zł
Łatwy