zgarnijpremie.pl » Wiadomości » Finansowe love brandy Polaków. Banki w czołówce zestawienia

Finansowe love brandy Polaków. Banki w czołówce zestawienia

20 stycznia 2025 Komentarze ok. 1 minuta czytania Oceń!
Oceń:
Maciej Korneluk
Humanista z serca, ekonomista z rozsądku. Pasję do promocji bankowych i ich …
[email protected]

Aż pięć banków znalazło się w czołówce marek, które Polacy wymieniają jako finansowe love brandy. Tak wynika z badania agencji LoveBrands Group oraz SW Research.

Finansowe love brandy

Agencja komunikacji marketingowej LoveBrands Group wraz z agencją badawczą SW Research zbadały, które marki Polacy cenią bardziej niż inne. Przeanalizowano również powody tego typu decyzji. W kategorii Finansowe love brandy w czołówce znalazło się aż pięć banków. To PKO Bank Polski, ING Bank Śląski, mBank, Bank Millenium oraz Santander Bank Polska. 

Jako kolejne w tej kategorii wymieniane były: Bank Pekao, Alior Bank, PZU, Bank Credit Agricole, Revolut, VeloBank, BNP Paribas Bank Polska, Warta, Nest Bank, XTB, Bank Pocztowy, Citi Handlowy, Bank Spółdzielczy oraz Generali. Jak widać, banki są podmiotami, które przeważały w zestawieniu.

Polacy oceniają — kryteria

Dla większości Polaków (94%) podstawą do możliwości oceny danej instytucji jest korzystanie z jej produktów lub usług. Wśród najważniejszych cech, które sprawiają, że dana marka może stać się finansowym love brandem są zaufanie, dostępność i bezpieczeństwo. Pozostałe kryteria wyboru ukazują tradycjonalizm Polaków w ocenie danych instytucji.

„Polacy jako konsumenci to wciąż tradycjonaliści i lokalni patrioci. Z perspektywy przeciętnego Kowalskiego największe szanse na zostanie love brandem mają zatem marki, które mają długą tradycję (45% wskazań) i, tu zaskoczenie, są dostępne finansowo (44% wskazań). Fory mają także marki mogące pochwalić się polskimi korzeniami lub też tym, że są produkowane w Polsce (30% wskazań)” – zauważa Dorota Bieniek, Chairman LoveBrands Group.

Badanie zrealizowała agencja SW Research 15-18.10.2024 r. techniką wywiadów online (CAWI). Respondentami była reprezentatywna grupa 1029 osób w wieku powyżej 16 lat.


Czytaj więcej

Komentarze (0)

Konto za Zero
Konto za Zero
Premia

1150 zł

Karencja

Osoby nieposiadające konta osobistego w Banku PKO BP przynajmniej od 01.01.2023 do 31.03.2025.

Od 01.01.2023

Warunki

500 zł za PKO Konto za zero (+200 zł do SMASUNG):

  • Do 30 czerwca 2025 otwórz konto z kartą i wyrażonymi zgodami marketingowymi podając kod promocji: BONUS2
  • W każdym z kolejnych 10 miesięcy kalendarzowych przynajmniej 1 raz zaloguj się do aplikacji IKO lub serwisu iPKO
  • Płać za zakupy kartą do konta, aby otrzymywać 5% wartości transakcji (do 50 zł miesięcznie). Do 500 zł przez 10 miesięcy.

250 zł za PKO Konto dla młodych (+200 zł do SMASUNG):

  • Do 30 czerwca 2025 otwórz konto z kartą i wyrażonymi zgodami marketingowymi podając kod promocji: BONUS2
  • W każdym z kolejnych 10 miesięcy kalendarzowych przynajmniej 1 raz zaloguj się do aplikacji IKO lub serwisu iPKO
  • Wykonuj min. 5 płatności bezgotówkowych kartą miesięcznie na dowolną kwotę (do 25 zł miesięcznie). Do 250 zł przez 10 miesięcy.

(szczegóły)

700 zł + 450 zł

Poziom trudności

Łatwy

Złóż wniosek
Przeczytaj poniżej dalszą część