Rozwój i zmiany w świecie finansów stawiają przed uczestniczącymi w nim nowe wymagania i oczekiwania. Widać to po wyzwaniach, które czekają dzieci — od pierwszego kieszonkowego, po decyzje dotyczące zakupów cyfrowych. Nowoczesna edukacja finansowa to działania, które wspiera Credit Agricole. Ich przykładem jest gra planszowa „Misja Kasa”, którą bank zaprezentował w ubiegłym roku. Podczas rozgrywki dziecko w przystępny sposób jest wprowadzane w finansowe zawiłości. Grę można otrzymać, otwierając Konto dla Ciebie Junior.
„Naszym celem jest nie tylko edukacja, ale też budowanie zdrowych nawyków finansowych od najmłodszych lat. Chcemy, aby dzieci uczyły się oszczędzania i świadomego wydawania w sposób dostosowany do ich wieku i realiów współczesnego świata” – mówi Marcin Data, dyrektor Departamentu Zarządzania Segmentami, Daily Banking oraz Produktami Oszczędnościowymi.
Bank wspólnie z Mastercard rozpoczął działania, które mają wypromować grę w jak największym gronie rodziców i dzieci. W nowej kampanii influencerzy tacy jak Blog Ojciec, Matka Wariatka i Wybór Rodziców, mieli okazję przetestować grę „Misja Kasa”. Przeprowadzono również warsztat dla rodziców o świadomości finansowej dzieci, który poprowadził Blog Ojciec.
„Chcemy pokazać, że edukacja finansowa może być świetną okazją do wspólnego spędzania czasu i rozmów o pieniądzach w domowym gronie. Dlatego przekazaliśmy Misję Kasa twórcom, którzy sprawdzili ją w swoich rodzinach i podzielili się doświadczeniami z obserwatorami” – dodaje Marcin Data.
Więcej szczegółów można znaleźć na kanałach Blog Ojciec, Matka Wariatka i Wybór Rodziców. Za koordynację działań odpowiadała agencja Assembly Digital Commerce.
Źródło grafiki: Credit Agricole
700 zł
Nowy klient, który nie posiada konta osobistego lub rachunku oszczędnościowego w Banku CIti Handlowym od 31.12.2022.
od 31.12.2022
700 zł
Łatwy