zgarnijpremie.pl » Wiadomości » Edukacja finansowa w nowym wydaniu. Kampania Credit Agricole i Mastercard

Edukacja finansowa w nowym wydaniu. Kampania Credit Agricole i Mastercard

7 kwietnia 2025 (Aktualizacja 07.04.2025) Komentarze ok. 2 minut czytania Oceń!
Oceń:
Maciej Korneluk
Humanista z serca, ekonomista z rozsądku. Pasję do promocji bankowych i ich …
[email protected]

Świat finansów nie musi być nudny, a edukacja finansowa może odbywać się podczas wspólnych rozrywek. Te prawdy ukazują wspólne działania Credit Agricole i Mastercard.

Nowoczesna edukacja finansowa

Rozwój i zmiany w świecie finansów stawiają przed uczestniczącymi w nim nowe wymagania i oczekiwania. Widać to po wyzwaniach, które czekają dzieci — od pierwszego kieszonkowego, po decyzje dotyczące zakupów cyfrowych. Nowoczesna edukacja finansowa to działania, które wspiera Credit Agricole. Ich przykładem jest gra planszowa „Misja Kasa”, którą bank zaprezentował w ubiegłym roku. Podczas rozgrywki dziecko w przystępny sposób jest wprowadzane w finansowe zawiłości. Grę można otrzymać, otwierając Konto dla Ciebie Junior.

„Naszym celem jest nie tylko edukacja, ale też budowanie zdrowych nawyków finansowych od najmłodszych lat. Chcemy, aby dzieci uczyły się oszczędzania i świadomego wydawania w sposób dostosowany do ich wieku i realiów współczesnego świata” – mówi Marcin Data, dyrektor Departamentu Zarządzania Segmentami, Daily Banking oraz Produktami Oszczędnościowymi.

Kampania Credit Agricole i Mastercard

Bank wspólnie z Mastercard rozpoczął działania, które mają wypromować grę w jak największym gronie rodziców i dzieci. W nowej kampanii influencerzy tacy jak Blog Ojciec, Matka Wariatka i Wybór Rodziców, mieli okazję przetestować grę „Misja Kasa”. Przeprowadzono również warsztat dla rodziców o świadomości finansowej dzieci, który poprowadził Blog Ojciec.

„Chcemy pokazać, że edukacja finansowa może być świetną okazją do wspólnego spędzania czasu i rozmów o pieniądzach w domowym gronie. Dlatego przekazaliśmy Misję Kasa twórcom, którzy sprawdzili ją w swoich rodzinach i podzielili się doświadczeniami z obserwatorami” – dodaje Marcin Data.

Więcej szczegółów można znaleźć na kanałach Blog Ojciec, Matka Wariatka i Wybór Rodziców. Za koordynację działań odpowiadała agencja Assembly Digital Commerce.

Źródło grafiki: Credit Agricole


Czytaj więcej

Komentarze (0)

CitiKonto Citibank
CitiKonto Citibank
Premia

700 zł

Karencja

Nowy klient, który nie posiada konta osobistego lub rachunku oszczędnościowego w Banku CIti Handlowym od 31.12.2022.

od 31.12.2022

Warunki
  • 20 zł za założenie CitiKonta z wyrażonymi zgodami marketingowymi;
  • 130 zł za min. 2 000 zł wpływów w każdym z 2 kolejnych miesięcy po zawarciu umowy;
  • 350 zł (70 zł x 5) za min. 3 transakcje kartą o łącznej wartości min. 300 zł lub 2 wymiany waluty o łącznej wartości min. 500 zł w każdym z 5 kolejnych miesięcy;
  • 200 zł za min. 2 000 zł wpływów w każdym z 4 kolejnych miesięcy, ale z wynagrodzenia.

(czytaj więcej)

700 zł

Poziom trudności

Łatwy

Złóż wniosek
Przeczytaj poniżej dalszą część