Nagrody SABRE Awards są przyznawane od ponad 40 lat. Ich otrzymanie to wyraz docenienia marek, które kształtują swój wizerunek, a także realizują angażujące kampanie komunikacyjne. Podczas uroczystej gali w „The Brewery” w Londynie Diamond SABRE Awards otrzymała kampania walentynkowa VeloBanku.
Wyróżnienie odebrały Urszula Maciejewska oraz Klaudia Harasym, które reprezentowały zespół komunikacji i marketingu. W ramach nagrodzonej kampanii uzyskano wzrost zasięgu publikacji w mediach o 27% rdr i wzrost liczby publikacji medialnych o 21%. Wzrosła też liczba publikacji o pozytywnym sentymencie o 53%.
„Rozdanie nagród SABRE Awards EMEA w tym roku miało silny polski akcent. Międzynarodowe jury doceniło kampanię nowoczesnego banku, opartą na przemyślanej strategii, uwzględniającą unikalny insight oraz badanie opinii społecznej, które zrealizowano na jej potrzeby. Zgłoszenie „VeloBank Improves Valentine’s Day” podsumowało sukces akcji 360 stopni promującej włączające i nowatorskie podejście do dnia zakochanych, a w wymiarze biznesowym wpierającej sprzedaż Lokaty Walentynkowej i Ubezpieczenia Start w Życie, wygodnych produktów poprawiających bezpieczeństwo finansowe klientów i ich bliskich. Efekty tych działań w warstwie komunikacyjnej dotarły do niemal 7,4 mln odbiorców. Wyróżnienie przyznane VeloBankowi to także odzwierciedlenie naszego komunikacyjnego DNA. Jako love brand zbudowaliśmy silną więź emocjonalną z klientami i zwiększyliśmy rozpoznawalność marki, jako dostarczającej nie tylko nowoczesne produkty finansowe, ale zapewniającej wygodę i bezpieczeństwo codziennego bankowania” – wskazuje Katarzyna Meissner, dyrektor zarządzająca VeloBanku odpowiedzialna za komunikację i marketing.
Oprócz nagrody za kampanię walentynkową VeloBank doceniono za zgłoszenie konkursowe „How the more velo like world attracted international investors”. Znalazło się ono w finale tegorocznej rywalizacji w kategorii „Capital Markets Communications”.
Obok VeloBanku nagrodę i nominację do finału zyskała agencja ZOOM bsc, która na co dzień wspiera działania PR banku.
Pakiet Medyczny (zniżka)
Zniżki wymagają uczestnictwa w VeloKorzyściach.
brak
Cena bez zniżki:
Wariant indywidualny 108 zł / Wariant rodzinny 414 zł
Cena ze zniżką:
Poziom I – Wariant indywidualny 36 zł / Wariant rodzinny 138 zł
Poziom II – Wariant indywidualny 36 zł / Wariant rodzinny 138 zł
Poziom III – Wariant indywidualny 18 zł / Wariant rodzinny 99 zł
Poziom IV – Wariant indywidualny 0 zł / Wariant rodzinny 69 zł
Nawet 0 zł za Pakiet Medyczny
Łatwy