
CyberRescue jest usługą, która zapewnia użytkownikom wsparcie w sytuacjach zagrożeń w Internecie. W przypadkach takich jak próby wyłudzeń, oszustwa czy kradzież tożsamości można skorzystać z całodobowej pomocy ekspertów. Ci pomogą szybko i skutecznie zareagować na konkretne zagrożenia.
„CyberRescue to odpowiedź na dynamicznie zmieniające się ryzyko w sieci. Chcemy, aby nasi klienci czuli się bezpiecznie, korzystając z usług cyfrowych, dlatego oferujemy im realne wsparcie w sytuacjach kryzysowych. Bezpieczeństwo to nie tylko technologie, ale także szybka reakcja i edukacja. CyberRescue pozwala nam być bliżej klientów w trudnych momentach, kiedy liczy się czas i skuteczność działania” – powiedział Michał Nagórka, dyrektor Centrum Bezpieczeństwa Banku Pekao.
To właśnie Bank Pekao zdecydował się na bezpłatne udostępnienie usługi swoim klientom indywidualnym. By skorzystać z tej opcji należy aktywować ją w serwisie Pekao24. W tym celu wystarczy wejść w zakładkę Oferty i wnioski, a następnie e-Usługi.
Oprócz możliwości kontaktu z zespołem CyberRescue klienci banku będą także otrzymywać cykliczne informacje na temat aktualnych zagrożeń w sieci.
„To kolejny krok w strategii budowania zaufania i bezpieczeństwa w erze cyfrowej. Udostępniliśmy już szereg rozwiązań chroniących klientów przed cyberzagrożeniami, m.in.: logowanie dwuskładnikowe, ochronę behawioralną, wizytówki potwierdzające tożsamość dzwoniącego pracownika czy możliwość szybkiego blokowania kanałów dostępu i kart w aplikacji mobilnej PeoPay i serwisie Pekao24 w przypadku podejrzenia oszustwa (tzw. panic button). Dzięki tym działaniom Pekao konsekwentnie wzmacnia ochronę klientów w cyfrowym świecie” – podkreślił Robert Mazur, dyrektor Departamentu Cyberbezpieczeństwa w Banku Pekao.
Źródło grafiki: Bank Pekao
400 zł + 6%
Klienci, którzy nie posiadali konta w Banku Pekao od 01.09.2023 do 30.09.2025.
od 01.06.2023
100 zł +300 zł
Bardzo łatwy