W nowym działaniach reklamowych banku odbiorcy poznają historie młodych ludzi, którzy swoje ambicje i marzenia zmieniają w dającą się spełnić rzeczywistość. By „Być i mieć”, jak głosi hasło kampanii, korzystają z różnych bankowych produktów i funkcjonalności. Instytucja chce w ten sposób pokazać, że może być ważnym podmiotem w realizacji ambitnych celów.
„Początkująca piosenkarka, przyszła behawiorystka psów, fan piłki nożnej, gamer, miłośniczka gotowania, ale również pracująca studentka entuzjastka mody – te z pozoru różne osobowości naszej kampanii, łączy wspólny mianownik – poszukiwanie pasji lub zajęcia, które pochłonie całe ich życie. Młodzi ludzie korzystają z oferowanych przez Bank Millennium nowoczesnych i inteligentnych produktów. Chcieliśmy to zaangażowanie w naszej kampanii pokazać, aby inspirować innych do odkrywania nowoczesnego świata finansów. Sięgnęliśmy po dopiero zyskujących popularność twórców internetowych, którzy wyróżniają się w social mediach autentycznością, ciekawym hobby i dążeniem do realizacji swoich celów. Pokazują, że osiągalne jest znalezienie równowagi między marzeniami a możliwościami” – mówi Beata Krupińska, dyrektorka Departamentu Komunikacji Marketingowej Banku Millennium.
W akcję zaangażowano mikroinfluencerów. Na swoich kanałach społecznościowych pokażą oni, w jaki sposób korzystają z produktów Banku Millennium. Ich przykładami będą zwroty za zakupy, konto Millennium 360°, Konto Oszczędnościowe Profit, usługa wielowalutowa Banku Millennium oraz inteligentna aplikacja mobilna.
Spoty wyprodukowały wspólnie agencja Liquid Thread i dom produkcyjny Truskavka. Materiały zostaną wyemitowane na YouTubie, TikToku oraz Instagramie. Kampania pojawi się również na formatach display oraz nośnikach digital out of home. Za przygotowanie strategii mediowej odpowiada dom mediowy Starcom.
Źródło grafiki: Bank Millennium
900 zł + 5,5%
Klienci, którzy nie posiadają konta osobistego Banku Millennium od 01.01.2021.
Od 01.01.2021
700 zł +200 zł
Łatwy