zgarnijpremie.pl » Wiadomości » „Być i mieć”. Nowa kampania reklamowa Banku Millennium

„Być i mieć”. Nowa kampania reklamowa Banku Millennium

15 września 2025 (Aktualizacja 15.09.2025) Komentarze ok. 2 minut czytania Oceń!
Oceń:
Maciej Korneluk
Humanista z serca, ekonomista z rozsądku. Pasję do promocji bankowych i ich …
[email protected]

Młodzi ludzie, ich cele i marzenia oraz sposoby na ich realizację. To elementy nowej kampanii Banku Millennium o nazwie „Być i mieć”.

„Być i mieć”

W nowym działaniach reklamowych banku odbiorcy poznają historie młodych ludzi, którzy swoje ambicje i marzenia zmieniają w dającą się spełnić rzeczywistość. By „Być i mieć”, jak głosi hasło kampanii, korzystają z różnych bankowych produktów i funkcjonalności. Instytucja chce w ten sposób pokazać, że może być ważnym podmiotem w realizacji ambitnych celów.

„Początkująca piosenkarka, przyszła behawiorystka psów, fan piłki nożnej, gamer, miłośniczka gotowania, ale również pracująca studentka entuzjastka mody – te z pozoru różne osobowości naszej kampanii, łączy wspólny mianownik – poszukiwanie pasji lub zajęcia, które pochłonie całe ich życie. Młodzi ludzie korzystają z oferowanych przez Bank Millennium nowoczesnych i inteligentnych produktów. Chcieliśmy to zaangażowanie w naszej kampanii pokazać, aby inspirować innych do odkrywania nowoczesnego świata finansów. Sięgnęliśmy po dopiero zyskujących popularność twórców internetowych, którzy wyróżniają się w social mediach autentycznością, ciekawym hobby i dążeniem do realizacji swoich celów. Pokazują, że osiągalne jest znalezienie równowagi między marzeniami a możliwościami” – mówi Beata Krupińska, dyrektorka Departamentu Komunikacji Marketingowej Banku Millennium.

Szczegóły działań

W akcję zaangażowano mikroinfluencerów. Na swoich kanałach społecznościowych pokażą oni, w jaki sposób korzystają z produktów Banku Millennium. Ich przykładami będą zwroty za zakupy, konto Millennium 360°, Konto Oszczędnościowe Profit, usługa wielowalutowa Banku Millennium oraz inteligentna aplikacja mobilna.

Spoty wyprodukowały wspólnie agencja Liquid Thread i dom produkcyjny Truskavka. Materiały zostaną wyemitowane na YouTubie, TikToku oraz Instagramie. Kampania pojawi się również na formatach display oraz nośnikach digital out of home. Za przygotowanie strategii mediowej odpowiada dom mediowy Starcom.

Źródło grafiki: Bank Millennium


Czytaj więcej

TAG:

Komentarze (0)

Konto Millennium 360º
Konto Millennium 360º
Premia

900 zł + 5,5%

Karencja

Klienci, którzy nie posiadają konta osobistego Banku Millennium od 01.01.2021.

Od 01.01.2021

Warunki
  • 200 zł za otwarcie Konta Millennium 360 z kartą i w ciągu 14 dni zapewnienie min. 1000 zł wpływów (min. 500 zł poniżej 26 lat) oraz za min. 1 transakcję, używając wirtualnego portfela (np. Apple Pay lub Google Pay);
  • 500 zł za zapewnienie min. 3000 zł wpływów (min. 1000 zł poniżej 26 lat) i wydanie kartą (również wirtualnym portfelem) min. 500 zł w każdym z 3 kolejnych miesięcy;
  • 200 zł za Konto 360° Junior dla dziecka i zasilenie rachunku.

(czytaj więcej)

700 zł +200 zł

Poziom trudności

Łatwy

Złóż wniosek
Przeczytaj poniżej dalszą część