Zimowe wyjazdy oferują wiele możliwości wypoczynku. Niezależnie od stopnia ich wcześniejszego zaplanowania, wymagają również zaufanych rozwiązań do zarządzania finansami. Jednym z nich jest aplikacja mobilna Alior Banku. Gwarantuje ona wygodę i bezpieczeństwo, które z pewnością przydadzą się także i podczas zimowych podróży.
„Nieustannie rozwijamy naszą aplikację, aby zapewnić klientom jak najwyższy poziom bezpieczeństwa i wygody. Wiemy, że podczas podróży, gdy myśli pochłaniają przyjemne chwile i planowanie kolejnych atrakcji, łatwo stracić czujność. Dlatego przypominamy, że szczególnie wtedy dobrze jest pamiętać o zasadach bezpieczeństwa, by chronić swoje środki” – mówi Przemysław Kędzior, menedżer ds. strategii antyfraudowych z Alior Banku.
To rozwiązanie przyda się już na etapie planowania podróży. Za pomocą aplikacji mobilnej Alior Banku klienci mogą w bezpieczny i szybki sposób opłacić rezerwacje i bilety na kolejne elementy wyjazdu. Płatności mobilne i transakcje kartą są monitorowane na bieżąco, a użytkownik otrzymuje powiadomienia, które pozytywnie wpływają na jego bezpieczeństwo. Bank przypomina jednak, by mieć na uwadze zagrożenia, które pojawiają się podczas zakupów w Internecie.
„Warto pamiętać, że oszuści stosują coraz bardziej wyrafinowane metody. W związku z tym musimy przestrzegać kilku zasad, które pomogą nam się przed nimi uchronić. Najważniejszą zasadą jest, aby zawsze czytać i weryfikować treść komunikatu (SMS lub PUSH), który otrzymujemy podczas zlecania transakcji lub logowania. Dane zawarte w nich muszą być zgodne z tym, co chcemy wykonać. Jeśli są niezgodne, przerwijmy operację i pilnie skontaktujmy się z bankiem. Pamiętajmy również, że kody BLIK przeznaczone są tylko do płatności, przelewów i wypłat z bankomatu z rachunku klienta. Nie służą do potwierdzenia operacji lub np. sprzedaży w internecie. Ważne jest także, aby uważać na osoby podające się za pracowników banku. Należy zawsze weryfikować, kto dzwoni, np. prosząc o przesłanie potwierdzenia komunikatem PUSH do naszej aplikacji mobilnej lub samodzielnie skontaktować się z bankiem. Dodatkowym elementem jest zabezpieczenie urządzenia trudnym hasłem, PIN-em lub biometrią. Bezwzględnie hasło do aplikacji mobilnej musi być inne niż to, którym odblokowujemy urządzenie” – podsumowuje Przemysław Kędzior.
740 zł +6,5%
Osoby nieposiadające konta osobistego Alior Banku, walutowego, Karty Kibica od przynajmniej 3 lat.
3 lata
740 zł
Łatwy