Cyberbezpieczeństwo to jeden z najważniejszych obecnie tematów, zwłaszcza w kontekście instytucji finansowych. Problem cyberprzestępstw narasta, dlatego tak ważna jest kwestia edukacji społecznej związanej z tego typu zagrożeniami. Świadomość tego deklaruje Bank Millennium, który przebudował sekcję bezpieczeństwa w swojej aplikacji mobilnej.
Zawiera ona obecnie szereg treści edukacyjnych związanych z tym obszarem. W prosty sposób przybliżono w nich dobre praktyki oraz scenariusze najpopularniejszych oszustw. Do opisanych metod działania cyberprzestępców należą między innymi: phishing, vishing, wyłudzenie kodu BLIK, fałszywe inwestycje, czy kradzież tożsamości. Sekcja zawiera także opis funkcji bankowej aplikacji, które podnoszą bezpieczeństwo klientów.
„Projekt nowej sekcji bezpieczeństwa powstał jako kontynuacja zmian związanych z odświeżeniem aplikacji mobilnej. Zależało nam nie tylko na tym, aby udoskonalić narzędzia, którymi najczęściej posługują się klienci, ale również wzmocnić ich czujność na działania podejmowane przez cyberprzestępców. W nowej sekcji edukacyjnej klienci znajdą podstawowe informacje w uporządkowanej i intuicyjnej formie, a dodatkowo szybko odnajdą tam funkcje związane z bezpieczeństwem, np. zastrzegą kartę czy skontaktują się z infolinią” – powiedziała Halina Karpińska, członek zarządu Banku Millennium.
Nowa sekcja dostępna jest z dolnego menu aplikacji mobilnej, po dotknięciu przycisku „Więcej” oraz wybraniu opcji zasady bezpieczeństwa.
Źródło grafiki: Bank Millennium
850 zł + 6,25%
Klienci, którzy nie posiadają konta osobistego Banku Millennium od 01.01.2021.
Od 01.01.2021
Dla osób poniżej 26 roku życia:
250 zł/250 zł/150 zł/200 zł
Łatwy