zgarnijpremie.pl » Wiadomości » Bank BPS z nową strategią wobec klientów biznesowych. Konkretne działania

Bank BPS z nową strategią wobec klientów biznesowych. Konkretne działania

6 października 2025 Komentarze ok. 2 minut czytania Oceń!
Oceń:
Maciej Korneluk
Humanista z serca, ekonomista z rozsądku. Pasję do promocji bankowych i ich …
[email protected]

Bank BPS dąży do umocnienia swojej pozycji w obsłudze sektora MŚP. Mają w tym pomóc założenia nowej strategii na najbliższe trzy lata.

Nowy rozdział

Strategia w obszarze klientów biznesowych stanowi rozwinięcie strategii Banku BPS na lata 2025-2027. Instytucja zaprezentowała jej kluczowe założenia. Nowa strategia opiera się na dwóch filarach – wzroście dochodowości i poprawie efektywności. Bank BPS chce otworzyć nowy rozdział w obsłudze firm.

„MŚP to segment, który idealnie pasuje do naszego relacyjnego modelu działania. Klienci z tego segmentu potrzebują nie tylko produktów i usług finansowych, ale zaufania, partnerstwa i elastyczności, czyli tego, co oferujemy najlepiej. Skupienie się na tym sektorze to szansa na trwały wzrost i zbudowanie unikalnej pozycji rynkowej. Misję naszego banku w obszarze klienta biznesowego ujęliśmy w haśle „Wybór na lata”. Stawiamy na trwałość relacji, specjalizację  i współpracę. Chcemy być bankiem, który integruje, doradza i wspiera, dziś, jutro i w przyszłości” – mówi Krzysztof Rogowski, Dyrektor Departamentu Klienta Korporacyjnego w Banku BPS, odpowiedzialny za opracowanie nowej strategii.

Główne obszary rozwoju

W sektorze wsparcia firm bank zamierza skupić się głównie na finansowaniu transformacji energetycznej oraz inwestycji infrastrukturalnych. To właśnie te obszary uznaje za obdarzone największym potencjałem generowania dochodu. Instytucja chce jednocześnie podnieść jakość obsługi przedsiębiorców. W tym celu planuje zwiększać dostępność kanałów zdalnych i optymalizować kluczowe procesy sprzedażowe (zwłaszcza proces kredytowy).

Bank BPS będzie jednocześnie rozwijał obszary swoich przewag rynkowych. Mowa między innymi o współpracy z deweloperami oraz firmami branży przetwórstwa spożywczego.

„Chcemy budować silną i stabilną pozycję w obsłudze MŚP, stawiając na specjalizację, bliskość i elastyczność – wartości, które od lat wpisane są w DNA spółdzielczej bankowości” – podsumowuje Krzysztof Rogowski.

Źródło grafiki: Bank BPS


Czytaj więcej

TAG:

Komentarze (0)

CitiKonto Citibank
CitiKonto Citibank
Premia

6,4% +400 zł

Karencja

Nowy klient, który nie posiada konta osobistego lub rachunku oszczędnościowego w Banku CIti Handlowym od 30.09.2024.

od 30.09.2024

Warunki
  • 20 zł za założenie CitiKonta z wyrażonymi zgodami marketingowymi;
  • 380 zł za min. 2 000 zł wpływów z wynagrodzenia w każdym z 4 kolejnych miesięcy po zawarciu umowy;
  • 6,4% do 100 000 zł za min. 3 płatności kartą debetową na łączną sumę min. 300 zł oraz min. 2 000 zł wpływów zewnętrznych z dowolnego tytułu w każdym z 4 miesięcy oprocentowania.

6,4% +400 zł

Poziom trudności

Łatwy

Złóż wniosek
Przeczytaj poniżej dalszą część