
Strategia w obszarze klientów biznesowych stanowi rozwinięcie strategii Banku BPS na lata 2025-2027. Instytucja zaprezentowała jej kluczowe założenia. Nowa strategia opiera się na dwóch filarach – wzroście dochodowości i poprawie efektywności. Bank BPS chce otworzyć nowy rozdział w obsłudze firm.
„MŚP to segment, który idealnie pasuje do naszego relacyjnego modelu działania. Klienci z tego segmentu potrzebują nie tylko produktów i usług finansowych, ale zaufania, partnerstwa i elastyczności, czyli tego, co oferujemy najlepiej. Skupienie się na tym sektorze to szansa na trwały wzrost i zbudowanie unikalnej pozycji rynkowej. Misję naszego banku w obszarze klienta biznesowego ujęliśmy w haśle „Wybór na lata”. Stawiamy na trwałość relacji, specjalizację i współpracę. Chcemy być bankiem, który integruje, doradza i wspiera, dziś, jutro i w przyszłości” – mówi Krzysztof Rogowski, Dyrektor Departamentu Klienta Korporacyjnego w Banku BPS, odpowiedzialny za opracowanie nowej strategii.
W sektorze wsparcia firm bank zamierza skupić się głównie na finansowaniu transformacji energetycznej oraz inwestycji infrastrukturalnych. To właśnie te obszary uznaje za obdarzone największym potencjałem generowania dochodu. Instytucja chce jednocześnie podnieść jakość obsługi przedsiębiorców. W tym celu planuje zwiększać dostępność kanałów zdalnych i optymalizować kluczowe procesy sprzedażowe (zwłaszcza proces kredytowy).
Bank BPS będzie jednocześnie rozwijał obszary swoich przewag rynkowych. Mowa między innymi o współpracy z deweloperami oraz firmami branży przetwórstwa spożywczego.
„Chcemy budować silną i stabilną pozycję w obsłudze MŚP, stawiając na specjalizację, bliskość i elastyczność – wartości, które od lat wpisane są w DNA spółdzielczej bankowości” – podsumowuje Krzysztof Rogowski.
Źródło grafiki: Bank BPS
6,4% +400 zł
Nowy klient, który nie posiada konta osobistego lub rachunku oszczędnościowego w Banku CIti Handlowym od 30.09.2024.
od 30.09.2024
6,4% +400 zł
Łatwy