Bank BNP Paribas w przygotowywaniu nowej strategii social mediowej korzystał z pomocy brytyjskiej agencji strategicznej „Slice”. To podmiot, który jest odpowiedzialny między innymi za viralową komunikację linii lotniczych Ryanair. Założenia w przypadku banku wymagają aktywności we wszystkich kanałach społecznościowych marki, tj. Facebook, LinkedIn, Instagram, YouTube. Bank ze swoją komunikacją chce wejść również na platformę TikTok.
By zrealizować te plany, Bank BNP Paribas ogłosił przetarg na wybór agencji do kompleksowego wsparcia w obszarze mediów społecznościowych. Został on podzielony na dwa etapy. Do 10 września wszystkie zainteresowane podmioty powinny przesłać swoje portfolio. Bank podkreśla, że szczególnie ważne będzie w nim doświadczenie w obszarze przygotowywania treści video, zwłaszcza na Tik Tok i w formie Instagram Reels.
Na tej podstawie instytucja wybierze 5 podmiotów, które przejdą do drugiego etapu. W nim będą musiały przygotować kreatywne koncepty, które rozwiną strategię komunikacyjną. Agencje zakwalifikowane do drugiego etapu, które nie zostaną wybrane, otrzymają rejection fee w wysokości 4000 zł brutto.
Szczegóły procedury przetargowej znajdują się na stronie internetowej Banku BNP Paribas.
900 zł
Klienci, którzy nie posiadali, ani nie współposiadali Konta Otwartego na Ciebie od 14.07.2023.
od 14.07.2023
700 zł +200 zł
Łatwy