Już od godzin porannych klienci PKO BP informowali, że mają problem z zalogowaniem się do bankowości internetowej. Logowanie miało nie być możliwe zarówno z poziomu komputera, jak i aplikacji mobilnej. Zgłoszenia klientów za pośrednictwem serwisu Downdetector przekroczyły liczbę 500. Zapytania do banku słali oni również za pośrednictwem portalu X. Na jedne z nich bank odpowiedział następująco:
“Około 8:00 mieliśmy chwilowe utrudnienia z logowaniem do bankowości internetowej. Przepraszamy za niedogodności z tym związane” – głosi komunikat PKO BP na portalu X.
Wiadomość opublikowana krótko przed 11 okazała się jednak przedwczesna. Zgłoszenia klientów PKO BP w serwisie Downdetector wciąż się pojawiały, a krótko przed 12 osiągnęły ilość 1893.
Wydaje się jednak, że o godzinie 13 sytuację udało się już całkowicie opanować. Liczba zgłoszeń o utrudnieniach spadła na wyżej wymienionym portalu niemal do zera.
500 zł
Do promocji przystąpisz, jeśli nie masz konta oszczędnościowo-rozliczeniowego w Banku PKO BP od 01.01.2023 do 30.06.2025.
od 01.01.2023
– 1 raz zaloguj się do aplikacji IKO lub serwisu iPKO
– zapłać min. 1 raz kartą do konta lub BLIKIEM
Możesz otrzymać zwrot 5% wartości transakcji opłaconych kartą lub BLIKIEM w danym miesiącu kalendarzowym (do 50 zł miesięcznie).
10x50 zł
Łatwy