zgarnijpremie.pl » Wiadomości » Awaria w Banku Millennium. Problemy z bankowością elektroniczną

Awaria w Banku Millennium. Problemy z bankowością elektroniczną

31 października 2024 (Aktualizacja 31.10.2024) Komentarze ok. 2 minut czytania Oceń!
Oceń:
Maciej Korneluk
Humanista z serca, ekonomista z rozsądku. Pasję do promocji bankowych i ich …
[email protected]

Brak dostępu do bankowości internetowej i aplikacji mobilnej towarzyszą klientom banku od dzisiejszego ranka. Trwa kolejna w ostatnim czasie awaria w Banku Millennium.

Problemy Banku Millennium

Problemy dla klientów Banku Millennium rozpoczęły się dziś chwilę po godzinie 9:00. Wtedy to do serwisu Downdetector zaczęły spływać pierwsze zgłoszenia awarii. Najczęściej klienci wskazywali na brak możliwości zalogowania się na swoje konto poprzez elektroniczne kanały dostępu. Awaria sprawia, że nie mają oni możliwości skorzystania z funkcji bankowości elektronicznej.

Informacje o problemach zaczęli oni zgłaszać również w komentarzach na profilach banku w portalach społecznościowych. W chwili pisania niniejszego artykułu po włączeniu aplikacji mobilnej Banku Millennium pojawia się komunikat o „chwilowych utrudnienia w korzystaniu z aplikacji”. Uniemożliwia on jednocześnie zalogowanie się do niej.

Kolejna awaria testem cierpliwości

Tego typu komunikat z pewnością nie uspokaja klientów Banku Millennium. Nie ma w nim precyzyjnego określenia, kiedy funkcjonalności bankowości elektronicznej zostaną przywrócone. Ich cierpliwość zostaje wystawiona na próbę po raz kolejny w tym tygodniu. Już w poniedziałek 28 października bank mierzył się z problemami z logowaniem do bankowości elektronicznej i płatnościami BLIK.

Niestety skutki tej awarii mogą być większe. Przydarzyła się ona bowiem w ostatni dzień przed długim weekendem oraz jednocześnie w ostatni dzień miesiąca. Jeżeli problem nie zostanie szybko rozwiązany, to może skutecznie uniemożliwić zaksięgowanie pilnych płatności przed poniedziałkiem 4 listopada.

Aktualizacja

Krótko po godzinie 12 została przywrócona możliwość zalogowania się do bankowości internetowej i aplikacji mobilnej Banku Millennium. Wygląda więc na to, że klientom uda się zdążyć wykonać wszystkie kluczowe operacje jeszcze przed długim weekendem.


Czytaj więcej

TAG:

Komentarze (0)

Konto Millennium 360º
Konto Millennium 360º
Premia

650 zł + 6,25%

Karencja

Klienci, którzy nie posiadają konta osobistego Banku Millennium od 01.01.2021.

Od 01.01.2021

Warunki
  • 250 zł za otwarcie konta, logowanie do aplikacji mobilnej, zapewnienie w ciągu 10 dni od otwarcia konta min. 1000 zł wpływu i jedną płatność kartą/BLIK;
  • 250 zł za zalogowanie się do aplikacji oraz wydanie kartą/BLIK min 500 zł, min. jedno logowanie do aplikacji mobilnej i zapewnienie min. 1000 zł wpływów w każdym z 5 miesięcy ;
  • 150 zł za zapewnienie min. 1000 zł wpływów pochodzących z wynagrodzenia, renty, emerytur przynajmniej w 2 z 3 miesięcy.

(czytaj więcej)

250 zł/250 zł/150 zł

Poziom trudności

Łatwy

Złóż wniosek
Przeczytaj poniżej dalszą część