Alior Mobile jest mobilną aplikacją dla klientów Alior Banku. Dzięki niej mają oni możliwość skorzystania z funkcji bankowości mobilnej na swoich telefonach. Obecnie z tego rozwiązania korzysta ponad 1,2 mln użytkowników, a ich roczny przyrost wyniósł 19%. Alior Mobile jest dostępna do pobrania w oficjalnych sklepach z aplikacjami.
Pierwszą z nowości zaprezentowanych przez Alior Bank jest funkcjonalność „Moje sprawy”. Za jej pośrednictwem klienci mogą składać zapytania o konkretne produkty lub dokonać aktualizacji swoich danych osobowych. Mogą także przekazywać swoje sugestie dotyczące działania aplikacji. Funkcja umożliwia również wnioskowanie o bankowe opinie z poziomu aplikacji.
Zmienił się także wygląd historii transakcji. Klienci mają teraz możliwość jej filtrowania pod kątem daty, kwoty lub waluty operacji. Mogą także otrzymywać podsumowanie wpływów i wydatków. Ostatnią z nowości jest zintegrowanie w jednym miejscu limitów płatności. Od teraz klienci mogą sprawdzić ich wysokość i dokonać zmiany bez konieczności logowania do bankowości internetowej.
„Poprzez wprowadzanie nowych funkcji do zarządzania finansami, zapewniamy naszym klientom nie tylko większą wygodę i komfort korzystania z aplikacji, ale także lepsze monitorowanie wydatków oraz planowanie budżetu. Zależy nam na tym, aby każdy użytkownik mógł w pełni kontrolować swoje finanse, podejmować świadome decyzje i cieszyć się większym poczuciem bezpieczeństwa finansowego” – mówi Wojciech Dubiel, dyrektor Działu Produktu Alior Mobile w Alior Banku, cytowany w komunikacie banku.
740 zł +8%
Osoby nieposiadające konta osobistego Alior Banku, walutowego, Karty Kibica od przynajmniej 3 lat.
3 lata
740 zł
Łatwy