Inicjatywa Santander Consumer Bank została przeprowadzona we współpracy z płatnościami Comfino oraz Polskimi ePłatnościami. Dzięki aktualizacji systemu terminali obecnych w tysiącach sklepów stacjonarnych w Polsce możliwe jest skorzystanie przez ich klientów z płatności odroczonych. Urządzenia będą generować kody QR lub bezpośrednie linki. Za ich pomocą można będzie dokonać płatności odroczonej, bądź płatności na raty za pośrednictwem własnego urządzenia mobilnego.
Twórcy podkreślają, że wprowadzenie płatności odroczonych do sklepów stacjonarnych może zwiększyć atrakcyjność tej formy zakupów. Sprzedawcy zyskają w ten sposób szansę dotarcia do nowych klientów i jednoczesnego zwiększenia sprzedaży.
Założeniem projektu były maksymalna prostota i intuicyjność dla obu stron transakcji. Po wybraniu płatności odroczonej bądź na raty, terminal wygeneruje kod QR lub link, który pozwoli dokończyć formalności w kilka sekund na własnym smartfonie. Twórcom zależało na tym, by uniknąć złożonych formalności i konieczności wypełniania szeregu dodatkowych dokumentów. Czynność ma trwać maksymalnie kilka minut.
Również dzięki temu rozwiązanie ma szansę na stałe zadomowić się także i w punktach stacjonarnych. A to z pewnością wpłynie na dalsze wzrosty popularności tego typu usługi.
Źródło grafiki: Santander Consumer Bank
900 zł + 5,5%
Klienci, którzy nie posiadają konta osobistego Banku Millennium od 01.01.2021.
Od 01.01.2021
700 zł +200 zł
Łatwy