Axepta BNP Paribas jest rozwiązaniem, dzięki któremu międzynarodowe firmy mogą w swoich systemach w łatwy sposób dokonać integracji lokalnych metod płatności. Globalne marki mogą w ten sposób dopasować się do potrzeb użytkowników. To rozwiązanie, które linia lotnicza Ryanair wykorzystała do wprowadzenia dla polskich klientów płatności BLIK.
„Jako największa linia lotnicza w Europie nieustannie inwestujemy w nowe rozwiązania, które czynią podróżowanie z Ryanairem jeszcze bardziej dostępnym. Dzięki wprowadzeniu płatności BLIK nasi polscy klienci mogą teraz opłacać loty i usługi dodatkowe w nowy sposób – bez konieczności podawania danych karty. To kolejny krok w realizacji naszej misji, by zapewnić pasażerom w Polsce jak najlepszy wybór i doświadczenie podróży” – mówi Dara Brady, Chief Marketing Officer w Ryanair.
Dzieki strategicznej współpracy z Bankiem BNP Paribas klienci tej linii lotniczej w Polsce mogą korzystać z nowej metody płatności przy wszystkich rezerwacjach w krajowej walucie. Dotyczy to zapłaty zarówno za loty, jak i usługi dodatkowe dodane podczas pierwotnej rezerwacji.
„Axepta BNP Paribas umożliwia użytkownikom platform e-commerce dokonywanie płatności online w wielu formach – od szybkiego przelewu, przez płatności kartami i BLIKIEM, po portfele elektroniczne, takie jak Apple Pay i Google Pay. Dzięki temu partnerzy biznesowi banku zyskują narzędzie wspierające rozwój działalności. W przypadku Ryanaira wdrożenie bramki pozwoliło usprawnić proces zakupu, obniżyć koszty operacyjne dzięki lokalnemu rozliczaniu transakcji i zapewnić szybkie przekazywanie środków na konto przewoźnika – jeszcze tego samego dnia” – mówi Rafał Piotrowski, Product Owner, Product e-Commerce w Banku BNP Paribas.
720 zł
Klienci, którzy nie posiadali, ani nie współposiadali Konta Otwartego na Ciebie od 19.05.2023.
19.05.2023
+200 zł w Programie Bezcenne Chwile
100 zł + 620 zł
Łatwy