Pierwsze Centrum Doradcze Credit Agricole mieści się w zmodernizowanym biurowcu Red Tower przy ul. Piotrkowskiej 148 w Łodzi. Placówka mieści się na dwóch poziomach. Twórcom zależało na jednoczesnym spełnieniu potrzeb klientów, zapewnieniu im komfortu oraz ukazaniu prośrodowiskowego zaangażowania banku.
„Zmieniamy się, żeby dostosować się do tempa życia naszych klientów i ich potrzeb. Definiujemy na nowo format naszych placówek i rolę doradców po to, aby skutecznie funkcjonować w coraz bardziej cyfrowym i wielokanałowym środowisku” – podkreśla Bogusz Niewiadomski, dyrektor Pionu Sprzedaży Bankowości Detalicznej.
Głównym punktem Centrum Doradczego jest tzw. epicentrum. To przestrzeń, która umożliwia klientom odpoczynek, napicie się kawy i przygotowanie do rozmowy z bankowym doradcą. W tym miejscu znajduje się wyjątkowa kaskada wodna wykonana z granitu, po której spływająca woda tworzy atmosferę spokoju i harmonii. Towarzyszy jej pełen zieleni ogród wertykalny.
Co ważne, placówka jest w pełni dostępna architektonicznie. Osoby ze szczególnymi potrzebami mogą korzystać z niej bez barier dzięki rozwiązaniom takim jak pętla indukcyjna czy asystenci głosowi w urządzeniach samoobsługowych.
Centrum Doradcze Credit Agricole działa w modelu paperless. Oznacza to, że wszystkie materiały marketingowe prezentowane są w formie cyfrowej, by ograniczyć zużycie papieru.
Źródło grafiki: Credit Agricole
400 zł +8,6% do 50 tys. zł
Nowy klient, który nie posiada konta osobistego w Nest Banku od przynajmniej 01.01.2021.
01.01.2021
Za otwarcie Nest Konta jako nowy klient z kartą oraz wyrażonymi zgodami marketingowymi i w każdym z 8 miesięcy:
400 zł zwrotu
Łatwy