Wprowadzenie przez mBank nowej funkcjonalności jest podyktowane konkretnymi potrzebami określonej grupy użytkowników. Klienci korporacyjni banku często sami zatrudniają wielu pracowników. Konieczność wydawania poszczególnym z nich kart płatniczych i zarządzanie nimi to uciążliwy, kosztowny i czasochłonny proces. To w wielu przypadkach nie będzie już jednak konieczne.
ITCARD, który jest właścicielem sieci bankomatów i wpłatomatów Planet Cash, na zlecenie mBanku przygotował specjalną aplikację mobilną. Jest ona dedykowana wpłatom na rachunki korporacyjne klientów banku. Po wybraniu na ekranie wpłatomatu przycisku „transakcja mobilna” należy zeskanować wyświetlony na nim kod QR. Po tej czynności dalszy przebieg transakcji przebiega we wspomnianej aplikacji.
Oba podmioty zadbały również o bezpieczeństwo nowej funkcji. By móc korzystać z aplikacji, administratorzy konta muszą nadać wcześniej dostęp do rozwiązania dla konkretnych pracowników.
Nowa funkcjonalność jest dostępna od czerwca 2025 roku. W sierpniu twórcy planują zwiększenie jej zasięgu do 600 urządzeń Planet Cash. Obecnie można korzystać z około 250 lokalizacji w całej Polsce. Każda z nich jest automatycznie widoczna w dedykowanej do tych transakcji aplikacji.
870 zł + 6%
Klienci, którzy nie posiadali konta osobistego w mBanku od przynajmniej 01.01.2022.
Od 01.01.2022
870 zł
Łatwy