Nowe wizerunki kart płatniczych Alior Banku są spójne z jego strategią „Alior Bank. Albo nic”. Wyrazem tego są charakterystyczne kwadraty w barwach banku, które oprócz działań kampanijnych pojawiają się również na kartach. Awers nowej karty zawierał będzie jedynie logo banku i oznaczenie typu karty. Na rewersie natomiast będą się znajdować wszystkie dane jej posiadacza.
Taki układ odpowiada aktualnym wytycznym Mastercard. Zwiększa także bezpieczeństwo użytkowników.
Nowe wizerunki kart zostały zaprojektowane również z myślą o osobach niewidomych i niedowidzących. Świadczy o tym specjalne wycięcie tzw. blind notch, które ułatwi im odróżnienie karty kredytowej od debetowej oraz wykonanie płatności.
„Nowy wygląd kart to więcej niż zmiana wizualna – to potwierdzenie przemyślanego, głębszego odświeżenia marki, które wprowadzamy w ramach realizacji strategii „Alior Bank. Albo nic”. Choć karty stanowią widoczny efekt tego odświeżania, najważniejsze jest to, co za nimi stoi: długoterminowe podejście do tworzenia usług bardziej dostępnych, intuicyjnych i przyjaznych dla wszystkich użytkowników” – mówi Magdalena Lewicka, dyrektorka Departamentu Marketingu i Relacji z Klientem w Alior Banku.
Pierwsze z nowych kart trafią do klientów, którzy Alior Konto zakładają w sierpniu. Od stycznia 2026 r. wszystkie nowo wydawane karty Alior Banku będą miały nowe wizerunki. Obecni klienci otrzymają je, gdy ich dotychczasowe karty stracą ważność.
Zmiany nie dotyczą jedynie kart dla najmłodszych oraz kart dla graczy.
Źródło grafiki: Alior Bank
800 zł
Osoby, które nie posiadały konta osobistego w Alior Banku min. od 3 lat.
3 lata
800 zł
Średni