Millennium ID jest rozwiązaniem, które klientom banku zostało udostępnione w styczniu 2023 roku. To usługa potwierdzenia tożsamości, oparta na usłudze mojeID dostarczanej przez Krajową Izbę Rozliczeniową. Dzięki niej możliwe jest szybkie i bezpieczne potwierdzenie tożsamości online w serwisach administracji publicznej i u dostawców usług komercyjnych w oparciu o bankowość elektroniczną.
Dotychczas proces odbywał się poprzez zalogowanie w przeglądarce do bankowości internetowej Millenet.
Bank poinformował, że usługa została już również udostępniona w najnowszej wersji aplikacji mobilnej. Podczas logowania do usług urzędowych lub komercyjnych na urządzeniu mobilnym wystarczy wybrać opcję potwierdzenia tożsamości za pośrednictwem bankowości, a następnie wskazać Bank Millennium. Do wyboru oprócz bankowości internetowej będzie teraz również aplikacja mobilna banku.
„Nowe rozwiązanie to ukłon w stronę rosnącej grupy naszych klientów, dla których aplikacja mobilna stanowi podstawowe, a często jedyne narzędzie do korzystania z bankowości. Od teraz jej użytkownicy potwierdzą swoją tożsamość bezpośrednio w aplikacji bankowej, bez konieczności wpisywania danych do logowania do Millenetu. Nasze rozwiązanie wyróżnia się pełną integracją z aplikacją mobilną i uproszczonym procesem uwierzytelnienia. Jest szybko, wygodnie i bezpiecznie” – mówi Paweł Konopka, kierownik Zespołu Detalicznych Platform Cyfrowych w Banku Millennium.
Opcja jest dostępna dla klientów, którzy potwierdzili swoją tożsamość w placówce banku i mają aktywną aplikację w jej najnowszej wersji.
Źródło grafiki: Bank Millennium
800 zł + 5,5%
Klienci, którzy nie posiadają konta osobistego Banku Millennium od 01.01.2021.
Od 01.01.2021
600 zł +200 zł
Łatwy