Płatności powtarzalne BLIK to usługa, o której wielokrotnie pisaliśmy już na ZgarnijPremię. W jej ramach możliwa jest automatyczna spłata cyklicznych należności, takich jak subskrypcje czy comiesięczne rachunki. Rozwiązanie, które zyskuje popularność zarówno wśród usługodawców, jak i klientów jest elementem, który promuje nowa kampania BLIK.
Nowy materiał został przygotowany w ramach platformy „Ludzie Ery BLIKA”. Humorystyczny spot przedstawia wilka morskiego, który w dyskretny sposób chce opłacić prenumeratę magazynu „Figlarne Syreny”. Niestety za sprawą głośnej papugi jego plan nie zostaje zrealizowany. Lektor podkreśla, że w przypadku skorzystania z metody płatności, którą mają „Ludzie Ery BLIKA”, nie doszłoby do takiej sytuacji.
„To dla nas szczególnie ważna kampania, bo skupia się na usłudze, która stanowi bezpośrednią odpowiedź na wyrażane głośno oczekiwania użytkowników BLIKA. Uruchamiając Płatności powtarzalne BLIK, wchodzimy w segment płatności zdominowany dotychczas przez organizacje kartowe i stałe przelewy z konta bankowego. Co więcej, po raz kolejny udowadniamy, że z BLIKIEM płacenie może być nie tylko proste i szybkie, ale także wygodne i bezpieczne. Nasza najnowsza kampania łączy humor z autentycznością i podkreśla, że technologia ma sens wyłącznie wtedy, gdy naprawdę upraszcza to, co kiedyś wydawało się skomplikowane” – podkreśla Krzysztof Ziewiec, dyrektor departamentu marketingu i PR Polskiego Standardu Płatności, operatora BLIKA.
Za koncept kreatywny odpowiada agencja Change Serviceplan, a za zakup mediów – agencja Spark Foundry. To pierwsza kampania marki, w której wykorzystano jej identyfikację dźwiękową, przygotowaną przy współpracy z Massive Music. Spoty wyreżyserował Marcin Filipek, a wyprodukował dom produkcyjny Easy Hell.
870 zł + 6%
Klienci, którzy nie posiadali konta osobistego w mBanku od przynajmniej 01.01.2022.
Od 01.01.2022
870 zł
Łatwy