zgarnijpremie.pl » Wiadomości » Nowa kampania BLIK. Promuje usługę Płatności powtarzalne BLIK

Nowa kampania BLIK. Promuje usługę Płatności powtarzalne BLIK

10 czerwca 2025 Komentarze ok. 2 minut czytania Oceń!
Oceń:
Maciej Korneluk
Humanista z serca, ekonomista z rozsądku. Pasję do promocji bankowych i ich …
[email protected]

W ramach platformy kreatywnej „Ludzie Ery BLIKA” startuje nowa kampania BLIK. Jej celem jest promocja Płatności powtarzalnych BLIK.

Płatności powtarzalne BLIK

Płatności powtarzalne BLIK to usługa, o której wielokrotnie pisaliśmy już na ZgarnijPremię. W jej ramach możliwa jest automatyczna spłata cyklicznych należności, takich jak subskrypcje czy comiesięczne rachunki. Rozwiązanie, które zyskuje popularność zarówno wśród usługodawców, jak i klientów jest elementem, który promuje nowa kampania BLIK.

Nowa kampania reklamowa BLIK

Nowy materiał został przygotowany w ramach platformy „Ludzie Ery BLIKA”. Humorystyczny spot przedstawia wilka morskiego, który w dyskretny sposób chce opłacić prenumeratę magazynu „Figlarne Syreny”. Niestety za sprawą głośnej papugi jego plan nie zostaje zrealizowany. Lektor podkreśla, że w przypadku skorzystania z metody płatności, którą mają „Ludzie Ery BLIKA”, nie doszłoby do takiej sytuacji.

„To dla nas szczególnie ważna kampania, bo skupia się na usłudze, która stanowi bezpośrednią odpowiedź na wyrażane głośno oczekiwania użytkowników BLIKA. Uruchamiając Płatności powtarzalne BLIK, wchodzimy w segment płatności zdominowany dotychczas przez organizacje kartowe i stałe przelewy z konta bankowego. Co więcej, po raz kolejny udowadniamy, że z BLIKIEM płacenie może być nie tylko proste i szybkie, ale także wygodne i bezpieczne. Nasza najnowsza kampania łączy humor z autentycznością i podkreśla, że technologia ma sens wyłącznie wtedy, gdy naprawdę upraszcza to, co kiedyś wydawało się skomplikowane” – podkreśla Krzysztof Ziewiec, dyrektor departamentu marketingu i PR Polskiego Standardu Płatności, operatora BLIKA.

Za koncept kreatywny odpowiada agencja Change Serviceplan, a za zakup mediów – agencja Spark Foundry. To pierwsza kampania marki, w której wykorzystano jej identyfikację dźwiękową, przygotowaną przy współpracy z Massive Music. Spoty wyreżyserował Marcin Filipek, a wyprodukował dom produkcyjny Easy Hell.


Czytaj więcej

TAG:

Komentarze (0)

eKonto do usług
eKonto do usług
Premia

870 zł + 6%

Karencja

Klienci, którzy nie posiadali konta osobistego w mBanku od przynajmniej 01.01.2022.

Od 01.01.2022

Warunki
  • 10 zł za zapisanie do promocji i min. 5 transakcji kartą lub BLIK w miesiącu otwarcia konta i/lub w kolejnym;
  • 200 zł za spełnienie łącznie wszystkich warunków do otrzymania pierwszej premii za szybki wpływ i transakcje oraz kolejne aktywności, które łącznie zapewnią 300 zł premii;
  • 300 zł za wpływy 1000 zł i 8 transakcji kartą lub BLIKIEM w każdym z 4 miesięcy;
  • 100 zł za założenie dziecku eKonta Junior lub eKonta możliwości;
  • do 260 zł za polecenie konta znajomemu.

(czytaj więcej)

870 zł

Poziom trudności

Łatwy

Złóż wniosek
Przeczytaj poniżej dalszą część