Z racji pełnienia funkcji uniwersalnego banku, PKO BP swoje najnowsze działania kieruje do szerokiej grupy odbiorców. Nową kampanię wizerunkową twórcy skoncentrowali jest wokół pytania „Czego Polacy chcą od banku?”.
„Wychodzimy odważnie z ofensywą reklamową w zupełnie nowej odsłonie. Pokażemy, że nie jesteśmy tylko legendą polskiej bankowości, ale przede wszystkim bankiem bliskim każdemu – niezależnie od wieku, potrzeb czy stylu życia. I to będziemy akcentować za pomocą najbliższych spotów – pomogą nam w tym znane twarze, humor i autentyczność. Działania marketingowe będą opierały się na spójnym przekazie wizualnym oraz stałej i silnej obecności mediowej w różnych kanałach” – powiedział Marcin Szymkowiak, dyrektor Pionu Marketingu PKO Banku Polskiego.
Miejscem akcji pierwszego spotu reklamowego jest PKO Rotunda. Główne role w spocie grają Szymon Majewski, Sara James i Bogusław Linda. Bohaterowie w 45-sekundowym spocie próbują odpowiedzieć na pytanie „czego Polacy oczekują od banku?”. Zwracają w ten sposób uwagę na fakt, że potrzeby klientów są tak różnorodne, jak oni sami. To oni są dla instytucji inspiracją do tworzenia nowych rozwiązań i innowacji.
Działania marketingowe są realizowane w telewizji, Internecie, radiu oraz kinach w całej Polsce. Kampanię bank realizuje we współpracy z agencją kreatywną Havas Poland i domem mediowym Havas Media Poland.
Źródło grafiki: PKO BP
1150 zł
Osoby nieposiadające konta osobistego w Banku PKO BP przynajmniej od 01.01.2023 do 31.03.2025.
Od 01.01.2023
500 zł za PKO Konto za zero (+200 zł do SMASUNG):
250 zł za PKO Konto dla młodych (+200 zł do SMASUNG):
700 zł + 450 zł
Łatwy