zgarnijpremie.pl » Wiadomości » Aplikacja mObywatel może przestać funkcjonować. Koniecznie działanie

Aplikacja mObywatel może przestać funkcjonować. Koniecznie działanie

21 lutego 2025 (Aktualizacja 21.02.2025) Komentarze ok. 1 minuta czytania Oceń!
Oceń:
Maciej Korneluk
Humanista z serca, ekonomista z rozsądku. Pasję do promocji bankowych i ich …
[email protected]

Już 25 lutego 2025 roku u części użytkowników może przestać funkcjonować aplikacja mObywatel. By zabezpieczyć się przed tą ewentualnością, należy wykonać jedno działanie.

Aplikacja mObywatel z nowym certyfikatem domenowym

mObywatel to najpopularniejsza aplikacja administracji publicznej w kraju. W styczniu poinformowano o osiągnięciu poziomu 16 mln jej pobrań. Z racji powszechności i obecności w niej danych wrażliwych użytkowników, bezpieczeństwo jest jedną z kluczowych kwestii warunkujących jej funkcjonowanie. Z tego względu 25 lutego 2025 roku aplikacja mObywatel ma otrzymać nowy certyfikat domenowy.

Dla części użytkowników może oznaczać to utratę dostępu do rozwiązania po tym terminie. By się przed tym ustrzec, należy wykonać jedno proste działanie.

Konieczna aktualizacja

Zagrożenie dotyczy osób, które na swoich urządzeniach mają wyłączoną funkcję automatycznych aktualizacji. Od 25 lutego do prawidłowego korzystania z aplikacji mObywatel będzie wymagana jej wersja oznaczona numerem 4.50.1 lub wyższym. Oznacza to, że w tej grupie użytkowników konieczna będzie jej aktualizacja. Można jej dokonać już teraz, gdyż właściwe wersje są już dostępne w sklepach z aplikacjami. Osoby, których dotyczy ten problem, prawdopodobnie otrzymały już stosowne powiadomienie PUSH w aplikacji.

Pozostali użytkownicy najprawdopodobniej już mają mObywatela we właściwej wersji na swoich telefonach. Warto jednak sprawdzić to w jego ustawieniach, by w przyszłości nie zostać niemiło zaskoczonym.


Czytaj więcej

Komentarze (0)

Konto Millennium 360º
Konto Millennium 360º
Premia

650 zł + 6,25%

Karencja

Klienci, którzy nie posiadają konta osobistego Banku Millennium od 01.01.2021.

Od 01.01.2021

Warunki
  • 250 zł za otwarcie konta, logowanie do aplikacji mobilnej, zapewnienie w ciągu 10 dni od otwarcia konta min. 1000 zł wpływu (min. 500 zł poniżej 26 roku życia) i jedną płatność kartą/BLIK;
  • 250 zł za wydanie kartą/BLIK min 500 zł i zapewnienie min. 1000 zł wpływów w każdym z 3 miesięcy ;
  • 150 zł za zapewnienie min. 1000 zł wpływów pochodzących z wynagrodzenia, renty, emerytur przynajmniej w 2 z 3 miesięcy.

Dla osób poniżej 26 roku życia:

  • zarejestruj swój numer telefonu w aplikacji mobilnej Banku Millennium (celem przelewów BLIK na telefon);
  • oraz zrealizuj min. 15 transakcji wirtualnym portfelem (np. Apple Pay/Google Pay) w sklepach stacjonarnych w ciągu 90 dni od otwarcia konta

(czytaj więcej)

250 zł/250 zł/150 zł

Poziom trudności

Łatwy

Złóż wniosek
Przeczytaj poniżej dalszą część