Płatności powtarzalne BLIK to rozwiązanie, za pośrednictwem którego użytkownicy aplikacji mobilnej banków mogą opłacić zobowiązania za cykliczne opłaty i rachunki. Zatwierdza się je na etapie tworzenia za pomocą kodu BLIK. Już w grudniu informowaliśmy o wprowadzeniu nowej funkcji do aplikacji IKO w PKO BP. Teraz będą mogli skorzystać z niej również klienci SGB Banku oraz innych Banków Spółdzielczych SGB.
„Nasi klienci oczekują wygodnych i bezpiecznych rozwiązań, które ułatwiają codzienne zarządzanie finansami, a automatyczne płatności BLIK doskonale wpisują się w te potrzeby. Wprowadzenie płatności powtarzalnych BLIK to ważny krok w rozwoju naszej bankowości mobilnej. Dzięki tej funkcji eliminujemy ryzyko zapomnianych rachunków i opóźnień w płatnościach, jednocześnie zapewniając pełną kontrolę nad cyklicznymi zobowiązaniami. To kolejny dowód, że banki spółdzielcze skutecznie wdrażają nowoczesne technologie na miarę XXI wieku” – mówi Artur Józefowski, dyrektor Bankowości mobilnej i internetowej w SGB-Banku.
Funkcja jest już dostępna w aplikacji mobilnej SGB Mobile. By móc z niej skorzystać, należy zaktualizować aplikację do najnowszej wersji. Po zalogowaniu się należy wygenerować kod BLIK i wpisać go na stronie sklepu w sekcji „Płatności powtarzalne BLIK”. Płatność na końcowym etapie akceptuje się za pomocą kodu PIN aplikacji.
700 zł
Nowy klient, który nie posiada konta osobistego lub rachunku oszczędnościowego w Banku CIti Handlowym od 31.03.2023.
od 31.03.2023
6,8% +300 zł
Łatwy