Zgodnie z globalnym badaniem „Visa Back to Business” w zakupach online klienci szczególnie cenią wygodę (47%), mniejsze ryzyko kradzieży (38%) i łatwość użytkowania (37%). Te czynniki przyświecały również stworzeniu rozwiązania Visa Mobile. Nowoczesne i bezpieczne płatności zostały właśnie dołączone do metod oferowanych przez dostawcę usług płatniczych PayU.
„Coraz większa popularność zakupów online wiąże się z rosnącymi oczekiwaniami konsumentów również wobec metod płatności. Aż ¾ polskich e-konsumentów kupuje przez smartfon i oczekuje rozwiązań łatwych do obsługi na kilkucalowych ekranach . Visa Mobile w PayU to odpowiedź m.in. na tę potrzebę” – mówi Katarzyna Prus-Malinowska, Head of Product Management CEE, PayU GPO.
Skorzystanie z płatności wymaga dodania karty płatniczej do aplikacji Visa Mobile. Można ją również aktywować w usłudze w aplikacji banku pod warunkiem, że jego system jest zintegrowany z systemem Visa Mobile. Aktualnie jest to możliwe w aplikacjach banków ING Bank Śląski i Nest Bank oraz w Bankach Spółdzielczych SGB, które wydają karty Visa, a także w SGB-Banku.
W czasie zakupów online wystarczy spośród płatności dostępnych w PayU wybrać Visa Mobile. Następnie należy wpisać swój numer telefonu i potwierdzić płatność na smartfonie. Po dodaniu karty w Visa Mobile pojawi się ona automatycznie w portfelu Click to Pay.
600 zł + 5,5%
Klienci, którzy nie posiadają konta osobistego Banku Millennium od 01.01.2021.
Od 01.01.2021
100 zł / 200 zł / 300 zł
Łatwy